رضايي ؛با همدلي و همزباني خدمتگزارشايسته اي براي ايثارگران باشيم

تاكيد مدير كل بنياد مازندران برهمدلي و همزباني درجهت حل مشكلات ايثارگران

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران: با همدلي و همزباني خدمتگزارشايسته اي براي خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران باشيم
کد خبر: ۸۵۰۸۸۸۰
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

 



 

خبرگزاری بسیج مازندران،عباسعلي رضايي مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران در اولين جلسه شوراي معاونين بنياد در سال جديد طي سخناني به پيام نوروزي مقام معظم رهبري مد ظله العالي كه به سال دولت، ملت، همدلي و همزباني نامگذاري شده ،اشاره كرد و گفت: با همدلي،همزباني،همكاري،تعامل، وحدت و كوشش در مسير پيشبرد امور و تحقق برنامه ها حركت نموده و تلاش ما در جهت رفع مشكلات و دغدغه هاي ايثارگران عزيز باشد.

 

رضايي افزود: در كسوت خدمتگزاري، بايد خادمين خوبي براي خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و آزادگان باشيم و در اين راستا با استفاده ازامكانات موجود، ظرفيتها و توانمندي، كيفيت خدمات را ارتقاء بخشيده ورضايت اين عزيزان را فراهم نمائيم.

 

مدير كل بنياد مازندران به هدفمند كردن برنامه ها در سال جاري اشاره كرد و گفت:برنامه هاي اجرايي سال 94 بايد كارا و در جهت رسيدگي بهتر به مسائل جامعه هدف باشد و اين امر از طريق همدلي و همزباني ميسر مي شود.

 

رضايي در پايان برلزوم پاسخگويي مناسب ،تكريم ارباب رجوع بويژه ايثارگران،پويايي و چابك سازي سازمان ، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و...تاكيد كرد.

 

در اين جلسه معاو.نين؛ برنامه ها ، نظرات و پيشنهادات خود را درارتباط با فعاليتهاي حوزه مربوطه در سال 94 ارائه نمودند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها