خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان:

توسعه ورزش همگانی در دستور کار شورای عالی ورزش قزوین قرار می‌گیرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: توسعه ورزش همگانی در دستور کار شورای عالی ورزش قزوین قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۵۰۸۸۳۰
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

محمد مشهدی‌آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، اظهار داشت: امسال برنامه‌های بسیار خوبی را برای توسعه ورزش استان در دستور کار داریم و امیدواریم که تمام دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استان ما را در این راه همراهی کنند.

وی با اشاره به تشکیل شورای عالی ورزش در استان قزوین، بیان کرد: ریاست این شورای برعهده استاندار قزوین است و دستگاه‌های اجرایی استان در این شورا عضو هستند.

مشهدی‌آقایی تصریح کرد: این شورا ظرفیت بسیار خوبی برای استان قزوین است و ما باید از این ظرفیت ارزشمند به نحو شایسته‌ای استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه و رشد ورزش در گرو همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی است، عنوان کرد: ما در دو حوزه ورزش قهرمانی و ورزش همگانی برنامه‌های بسیار خوبی را در نظر گرفته‌ایم که برای تحقق و اجرای این برنامه‌ها به کمک تمام دستگاه‌های اجرایی نیازمند هستیم.

مشهدی آقایی با تأکید بر توسعه ورزش همگانی تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی در دستور کار شورای عالی ورزش استان قرار می‌گیرد و ما در راستای توسعه ورزش همگانی در استان گام‌های خوبی را برمی‌داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به اینکه حضور تیم‌های ورزشی استان در رقابت‌های بین‌المللی سبب ارتقاء و پیشرفت ورزش استان قزوین می‌شود، گفت: حضور تیم‌های ورزشی قزوین در رقابت‌های بین‌المللی در دستور کار امسال این اداره‌کل قرار دارد.

 

1006/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار