خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان:

تناقض‌های مذاکرات بیانیه لوزان باید حل شود

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه تجربه تاریخی نشان داده آمریکا کشوری نیست که به تعهداتش عمل کند، گفت: تناقض‌های مذاکرات بیانیه لوزان نیز باید حل شود.
کد خبر: ۸۵۰۸۳۳۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طیب فریادرس ضمن تشکر از زحمات دولت اظهار داشت: مذاکرات لوزان بعد از مذاکرات جنگ جهانی دوم فشرده ترین و طولانی ترین مذاکرات جهان است که این همت و عزم دولت برای حل مشکل هسته ای را نشان می‌دهد و ما نیز بنا به فرموده رهبری از دولت حمایت می کنیم.

وی تصریح کرد: نگاه دولت به مذاکرات نباید برطرف شدن مشکلات اقتصادی باشد حتی اگر بهترین توافق نیز حاصل شود اما نگاه دولت اصلاح نشود مشکلات اقتصادی کشور حل نمی شود، حل مشکلات اقتصادی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی بر مبنای تولید حل می شود، راه حل مشکلات از درون است نه بیرون.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه ما در چهارچوب کلی از مذاکرات حمایت می کنیم، گفت: جنبش دانشجویی اشکالات مذاکرات را بیان می کند تا هدف نهایی که رشد اقتصادی کشور است محیا شود، مذاکرات و توافق خوب مکمل اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: تجربه تاریخی نشان داده آمریکا کشوری نیست که به تعهداتش عمل کند این را در مذاکرات الجزایر با کشور ما و مذاکرات ویتنام نشان داده است.

فریادرس در پایان خاطرنشان کرد: تناقض های این بیانیه هم باید حل شود به طور مثال آقای روحانی می گوید فردای توافق تحریم ها لغو می شود اما اوباما از تعلیق تدریجی تحریم ها سخن می گوید، نحوه برداشتن تحریم‌ها از سوی غرب نامشخص است اما امتیازاتی که از سوی ما داده شده بسیار واضح است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات