خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف ملایر خبر داد

اسکان بیش از یک هزار نفر از زائران در امامزاده‌های ملایر در ایام نوروز/ بازدید بیش از ۲۵ هزار نفر از بقاع متبرکه ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به اسکان بیش از یک هزار نفر از زائران در ایام نوروز در امامزاده‌های شهرستان ملایر گفت: طی این ایام بیش از ۲۵ هزار نفر از بقاع متبرکه و امامزاد‌های ملایر بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۰۸۳۲۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی اظهار داشت: حدود 46 بقعه متبرکه در شهرستان ملایر وجود دارد که از این تعداد چند بقعه ویژه و شاخص هستند.

وی با بیان اینکه در شب تحویل سال نو در این بقاع ویژه برنامه‌های خاصی برگزار شد، افزود: از 28 اسفندماه برنامه آرامش بهاری در ملایر آغاز و تا 14 فروردین ماه با حضور 5 مبلغ از حوزه علمیه خواهران و برادران قم در شهرستان ادامه داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به بازدید بیش از 25 هزار نفر از بقاع و امامزاده‌های ملایر در ایام نوروز بیان داشت: کارشناسان دینی و مذهبی و مشاوران ما نیز در این ایام در موضوعات مختلف دینی و مذهبی به ارائه مشاوره پرداختند.

وی تصریح کرد: در این ایام غرفه‌هایی تحت عنوان «قرآن بخوان و جایزه بگیر» در شهرستان داشتیم و تلاش کردیم به بهانه‌های مختلف جوایز نفیسی به دانش‌آموزانی که همراه خانواده‌ها به امامزاده‌ها و بقاع متبرکه شهرستان می‌آمدند، اهدا شود.

عزیزی با اشاره به اسکان بیش از یک هزار نفر از زائران در این ایام در امامزاده‌های شهرستان تاکید کرد: برنامه سوگواره یاس نبوی نیز مقارن با شهادت حضرت فاطمه(س) در شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این زمینه برنامه‌ای با حضور سخنرانان استانی و کشوری در تکیه حضرت ابولفضل(ع) داشتیم و در روز شهادت حضرت فاطمه(س) نیز در تمام امامزاده‌های شهرستان برنامه داشته و بعد از ظهر روز شهادت نیز تجمع و گردهمایی خواهران رهرو یاس نبوی در شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات