اختتامیه جشنواره تئاتر خیابانی راهیان نور در آبادان

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی راهیان نور در آبادان با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۵۰۸۲۴۲
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹



  خبرگزاري بسيج مازندران، در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور مسئولان فرهنگی و هنری کشور، استادان، هنرمندان عرصه‌ نمایش و علاقه مندان به هنر تئاتر برگزار شد ،سردار محمود عاطفی رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس و رئیس بسیج رسانه ملی گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد برخی مشکلات در زمینه هنرهای نمایشی و ایجاد شکاف میان هنرمندان و مسئولان بوده‌ایم که البته جوانان ثابت کردند در کنار استادان برجسته‌ی این رشته همواره و در هر شرایط با تمام توان از این هنر غنی حمایت خواهند کرد.

  وی افزود: برگزاری جشنواره‌هایی با محتوای ارزشی در سطح جامعه بسیار مهم است و به یاری پروردگار روزهای خوبی را برای آینده جشنواره‌ی تئاتر خیابانی راهیان نور پیش بینی می‌کنیم.

 در ادامه امیر سرتیپ محمد حسن نامی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خلاقیت را شاخصه‌ی اصلی هنر و هنرمند برشمرد وگفت: هنر نمایش بهترین بستر برای روایت جانفشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است و وظیفه‌ی همگان حمایت از اینگونه هنرهای ارزشی است.

  همچنین در این مراسم از خانواده شهیدان عبدالمجید منبر و بهروز مردادی از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی تجلیل شد.

 در پایان این جشنواره در بخش طرح و ایده نمایش یک وجب تنهایی از سنندج، در بخش کارگردانی علی محمد رادمنش برای نمایش مرده پرنده از کرمان، در بخش بازیگری مرد کوروش احمدی برای نمایش یک وجب تنهایی از سنندج برگزیده شد و فاطمه رادمنش از کرمان در بخش بازیگری زن به عنوان بهترین‌ها انتخاب شدند.

   

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها