چرا عناصر فراری از کشور فقط اصلاح‌طلبند!؟

در گرماگرم مذاکرات لوزان، خبر آمد که خبرنگار ایسکانیوز و مدیر روابط عمومی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی به کشور سوئیس پناهنده شده است!
کد خبر: ۸۵۰۸۲۳۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج،«امیرحسین متقی» که چندی پیش موفق شده بود سردبیر خبرگزاری ایسکانیوز وابسته به دانشگاه آزاد را تصاحب کند، پس از حضور در «لوزان» به عنوان خبرنگار خبرگزاری مذکور، درخواست پناهندگی داد.
این فرد، همواره خود را از نزدیکان رسانه‌ای «صالحی امیری» سرپرست سابق وزارت ورزش و رئیس فعلی کتابخانه ملی معرفی می‌کرد و البته توانسته بود در ایام سرپرستی صالحی امیری معاون اداره رسانه‌ای این وزارتخانه شود.
پایگاه خبری جهان‌ نیاز با بررسی چرایی پناهنده شدن اصلاح‌طلبان به خارج از کشور در این باره نوشته: یکی از شاخصه‌هایی که با جریان اصلاح‌طلبی عجین شده است غرب‌زدگی و ارزش‌گریزی است! در دوران حاکمیت اسفناک اصلاح‌طلبان از سالهای 76 تا 84 در دو دولت و مجلس ششم حجم انبوهی از اظهارنظرها در مکتوبات و سخنرانی‌ها، علیه ارزشهای دینی و انقلابی و حتی ملی بیان با شیوه‌های مختلف در روزنامه‌ها و نشریات و سخنرانی‌های افراد جریان اصلاح‌طلب در تاریخ ثبت شده است.
این سخنان از قلم و زبان کسانی صادر می‌شد که بعضا در راس این جریان بودند و افکار و روزنامه‌های اصلی این جریان را رهبری می‌کردند و هیچ‌گاه از سوی سایر افراد این جریان مورد عتاب و حتی یک اعتراض کوچک واقع نشدند.
در آن زمان به صراحت هشدار داده می‌شد که برخی مطبوعات پایگاه دشمن شده‌اند اما این هشدارها از سوی رهبران جریان اصلاحات نادیده گرفته شد.
در میان این طیف، افراد بسیاری که آن روز همگی مورد حمایت جریان اصلاح‌طلب بودند، امروز در خارج از کشور علیه ملت و نظام فعالیت می‌کنند تا معلوم شود که اولا آن هشدارها درست بوده است و ثانیا این عده در همان سالها نیز مشغول خوش خدمتی به اربابان خود بودند.
از میان نمایندگان مجلس ششم، فاطمه حقیقت‌جو و رجبعلی مزروعی، از بین معاونین و وزرای دولت اصلاحات، مهاجرانی و فریبا داوی‌مهاجر، از طیف به اصلاح روشنفکر سروش و کدیور نمونه‌هایی هستند که هم‌اینک در خارج از کشور به عقده‌گشایی علیه ملت مشغولند.
در این میان خبرنگارانی نیز از این جریان به دامن دشمنان این ملت خزیده‌اند.
- «مسیح علی‌نژاد»، روزنامه‌نگار فراری خارج از ایران که سالها در روزنامه‌های اصلاح‌طلب خبرنگاری می‌کرد و از نویسندگان روزنامه اعتماد ملی وابسته به کروبی بود او هم‌اینک در خارج از کشور ضمن کارهای خلاف اخلاق فراوان، دختران ایرانی را به کشف حجاب دعوت می‌کند.
-«نیک آهنگ‌کوثر» کاریکاتوریست نشریات زنجیره‌ای که سالها در نشریات اصلاح‌طلب کاریکاتور می‌کشید و مورد حمایت این جریان بود.
- «اکبر گنجی» را می‌توان نمونه تمام عیار یک پادوی دو آتشه دانست که سالها با نشریات اصلاح‌طلب همکاری داشت و حتی هنگامی که به دلیل مقالات اهانت‌آمیز و دروغ خود به زندان افتاد سران اصلاحات به حمایت از وی برخاستند. او در کنفرانس ننگین برلین هم حاضر بود. وی هم‌اینک در شبکه‌های خارجی حتی به انکار امام زمان عجل‌الله فرجه و اصل تشیع نیز می‌پردازد!
- «محسن سازگارا» از اعضای روزنامه جامعه که در انتخابات شورای شهر دوم نامزد انتخابات هم بود و مردم تهران به وی رای ندادند. او در شبکه‌های خارجی در فتنه 88 برای آشوب‌طلبان تبلیغ می‌کرد.
- «علی اصغر رمضانپور» روزنامه‌نگار و مفسر شبکه بی‌بی‌سی فارسی و مدیر شبکه رها می‌باشد. وی در دوران اصلاحات، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود!
- محمدجواد اکبرین که در روزنامه‌های اصلاح‌طلب نشاط و عصر آزادگان مطلب می‌نوشت و طلبه‌ای از  شاگردان و حامیان منتظری بود که هم اینک از کسوت روحانیت خارج شده و در خارج از کشور به فعالیت علیه اسلام و نظام مشغول است.
- فرناز قاضی‌زاده که در کارنامه خود، کار در روزنامه‌هایی چون حیات نو، زن، نشاط، ایرانیان، هم میهن را دارد و اکنون در بی‌بی‌سی فارسی استخدام شده است.
- از تازه‌ترین فراری‌های روزنامه‌نگار‌های اصلاح‌طلب می‌توان به «مجتبی واحدی» اشاره کرد. او سردبیر روزنامه آفتاب یزد بوده و  به شدت حامی رئیس‌جمهور اصلاحات است. وی پس از فتنه 88 از کشور گریخت. به این فهرست اضافه کنید علی افشاری، مسعود بهنود، یوسفی اشکوری، محمدرضا جلایی‌پور و... را.
در هفته اخیر خبر پناهنده شدن دو خبرنگار از روزنامه «ایران ورزشی» و «ایسکانیوز» (مدیر روابط عمومی ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی در انتخابات سال 92) در خبرها شنیده شد.
تجربه گذشته جریان اصلاحات نشان داده است از بهایی و سلطنت‌طلب و منافق و دشمنان ملت در این جریان حضور داشته‌اند و این جریان هیچ‌گاه حاضر به مرزبندی شفاف با آنها نبوده و نیست.

منبع: کیهان
ارسال نظرات