خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع):

«اعتماد» مهمترین عامل ایجاد همدلی و هم زبانی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) با اشاره به عنوان شعار امسال مبنی بر «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» گفت: چند نکته برای ایجاد همدلی بین دولت و ملت لازم است که مهمترین آن اصل اعتماد است.
کد خبر: ۸۵۰۷۹۱۷
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در جمع پاسداران و سربازان سپاه انصار الحسین (ع) ضمن تبریک سال جدید با اشاره به خطبه 216 امیر مومنان(ع) اظهار داشت: در این خطبه به حقوق متقابل دولت و ملت اشاره شده است.

وی گفت: اگر حقوق متقابل ذکر شده در این خطبه رعایت شود همدلی و الفت بین دولت و ملت ایجاد خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) تصریح کرد: چند نکته برای ایجاد همدلی بین دولت و ملت لازم است که مهمترین آن اصل اعتماد است.

وی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب مردم به نظام شاهشاهی اعتماد نداشتند و به این دلیل از حکومت حمایت نمی‌کردند ولی بعد ار انقلاب اسلامی با حاکم شدن قواعد دینی و اسلامی در نظام حکومتی ما، اعتماد مردم به مسئولین و نظام بیشتر شد.

رضوی‌راد گفت: امروزه دولت باید به جوانان بیشتر اعتماد کند و به آنان بیشتر میدان دهد در صورتی که واقعیت چنین نیست.

وی به موانع موجود برای تحقق شعار انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مهمترین مانع فاصله طبقاتی بین دولت و ملت است.

وی در پایان با تأکید بر رفع این موانع گفت: در صورت وجود فاصله طبقاتی، فاصله فرهنگی نیز بین دولت و ملت ایجاد شده و در نتیجه انتقادپذیری مسئولین کم می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات