خبرهای داغ:
امام جمعه رزن مطرح کرد:

برگزاری کلاس اخلاق برای مدیران کشور از صدر تا رتبه های پایین تر

امام جمعه رزن خواستار برگزاری کلاس اخلاق برای مدیران کشور از صدر تا رتبه های پایین تر شد.
کد خبر: ۸۵۰۷۸۶۷
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت‌الاسلام طاهری در خطبه های نماز جمعه با اشاره نیاز انسان به نو شدن و تحول اظهار داشت: قرآن روح و حیات انسان را به آب تشبیه کرده و عوامل نشاط روح از بدن جداست و امور معنوی روح را با طراوات و شادابی می کند و نماز و اقامه صحیح نماز روح را مرتب می کند.

وی افزود: فقط خداوند می تواند حالات انسان را به بهترین حالات تبدیل کند و اگر روح آلوده باشد مانند آلودگی آب است و گرایش به حق باعث می شود مشکلات در برابر انسان کوچک باشد.

امام جمعه شهرستان رزن با اشاره به رواج برخی بدعتها و انحرافات در جامعه افزود:.نحسی 13 بدر خرافات است و برخی اعمال که در 13 بدر انجام می شود ریشه در خرافات دارد.

وی با بیان اینکه مردم باید از انجام دادن خرافات و بدعتها و حرکت پشت سر عده ای جاهل خودداری کنند، با اشاره به بخشهایی از تاریخ صدر اسلام تصریح کرد: اگر انسانها بزرگ زمان همچون زبیر که صحابه پیامبر(ص) و در ابتدا یار امیر المومنین(ع) بود از خود مراقبت نکنند عاقبت به شری می شوند.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه در ادامه بیان کرد: اگر وزرا، نمایندگان و مسئولین کشور در هر مقام به وظایف خود بدرستی عمل نکنند دچار بدبختی می شوند و در قیامت باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: اگر مسئولی و مدیری به مردم مسلمان ایران ظلم می کند و در انجام وظایفش سست است در آن دنیا قطعا در جهنم است چراکه این مسئولیتها حق الناس است و اشتباه در آن با توبه پذیرفته نمی شود.

وی همچنین خواستار برگزاری کلاس اخلاق برای مدیران کشور از صدر تا رتبه های پایین تر شد و با اشاره به حمله ظالمانه عربستان به یمن افزود:مردم مظلوم و بی دفاع یمن با ظالمانه ترین شیوه به خاک و خون کشیده می شوند و ائتلاف عربی افراد بی‌دفاع و فقیر را هدف قرار داده است در حالی که این حملات بر سر اسرائیل باید انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات