رئیس سازمان بسیج اصناف آذربایجان غربی خبر داد:

اعزام ۲۰۰ نفر از بسیجیان به راهیان نور

سازمان بسیج اصناف آذربایجان غربی بیش از ۲۰۰ نفر از بسیجیان اصناف استان را به صورت خانوادگی و انفرادی به سرزمین های حماسه و جهاد دوران دفاع مقدس اعزام می کند.
کد خبر: ۸۵۰۷۳۲۳
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، عباس زاده رئیس سازمان بسیج اصناف آذربایجان غربی درباره فعالیت های این سازمان برای راهیان نور، گفت: از این تعداد ۱۰۰ نفر به صورت خانوادگی و ۱۰۰ نفر هم به صورت انفرادی طی روزهای ۲۵ اسفند تا ۲۹ اسفند ۹۳ اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه در طول زمان سفر زائران سرزمین های نور، مسابقات فرهنگی نیز پیش بینی شده، افزود: به منظور پیش گیری از افراط و تفریط در روایت ایثارگری های رزمندگان طی دوران دفاع مقدس، با هماهنگی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج و سازمان اردویی و راهیان نور بسیج، اردوی یک روزه ای را برای راویان دفاع مقدس استان برگزار کردند و طی آن راویان آموزش های لازم را فرا گرفتند.

عباس زاده با بیان اینکه تمام هزینه اعزام این افراد را خود اصناف، بازاریان و کسبه صورت می گیرد، ادامه داد: در همین رابطه بسیج اصناف آذربایجان غربی تعداد ۱۰ نفر از راویان خود را برای فرا گیری آموزش ها و کسب توجیه های لازم به این دوره آموزشی اعزام کرده بود.

رئیس سازمان بسیج اصناف آذربایجان غربی تصریح کرد: این سازمان در دوران دفاع مقدس ۲۲۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

ارسال نظرات