خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد

توزیع بیش از یک هزار جلد کتاب بین مسافران در اماکن گردشگری همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در طرح نوروزی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیش از یک هزار جلد کتاب با عناوین و موضوعات مختلف در اماکن گردشگری شهر بین مسافرین توزیع شده است.
کد خبر: ۸۵۰۷۲۲۶
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فاضل عبادی از اجرای نمایش خیابانی عمو نوروز در آرامگاه باباطاهر خبر داد و اظهار کرد: این نمایش با کارگردانی سعید باغبانی، هر روز صبح در محوطه آرامگاه باباطاهر اجرا می شود.

وی برگزاری عصر شعر نوروزی توسط انجمن ادبی باباطاهر را از دیگر ویژه برنامه‌های این اداره کل در ایام نوروز برشمرد و افزود: عصر شعر نوروزی هر روز در محل آرامگاه این شاعر پرآوازه برگزار می شود که این ویژه برنامه شامل اجرای زنده موسیقی سنتی و شعرخوانی توسط اعضا انجمن است.

عبادی با بیان اینکه مراسم نوروزخوانی نیز بعد از ایام فاطمیه در آرامگاه بوعلی سینای همدان در حال برگزاری است، بیان کرد: در طرح نوروزی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیش از یک هزار جلد کتاب با عناوین و موضوعات مختلف در اماکن گردشگری شهر بین مسافرین توزیع شده است.

وی همچنین، از برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی خبر داد و افزود: این نمایشگاه در ایام نوروز در نگارخانه زنگنه مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی در حال برگزاری است و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات