خبرهای داغ:
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی:

گره نزدن تمام مسائل کشور به مذاکرات از ضرورت‌های تحقق شعار سال است

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعالیت‌های اقتصادی باید درون‌زا باشد، این امر را یکی از الزامات همزبانی خواند و گفت: از دیگر ضرورت‌های تحقق شعار سال گره نزدن تمام مسائل کشور به مذاکرات است.
کد خبر: ۸۵۰۶۸۵۶
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سلطانی صبور با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر انقلاب اسلامی الزامات تحقق این شعار را اطاعت از ولی فقیه در قول و عمل دانست و افزود: ابتدا باید اعتقاد داشته باشیم که این نامگذاری فرمایش و امر ولی زمان است.

وی با بیان اینکه بر همگان واجب است در هر پست و مقامی همدل و همزبان باشند، اضافه کرد: منظور از دولت در این نامگذاری دولت به معنای کل نظام است، نه فقط هیأت دولت، بلکه قوای سه گانه باید متحد باشند و مردم نیز باید با مسئولان همدل باشند، همانطور که در زمان جنگ نمونه‌اش را شاهد بودیم.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان سیداحمد خمینی یادگار امام راحل مبنی بر اطاعت از ولی فقیه و رهبر انقلاب تاکید کرد: این یک نمونه خوب برای همگان در خصوص اطاعت از ولی فقیه است.

وی ادامه داد: همه کسانی که ادعا دارند مطیع ولایت هستند باید رعایت این نامگذاری را در عمل نشان دهند و کاری بر خلاف میل ولی فقیه انجام ندهند.

سلطانی‌صبور تصریح کرد: مردم ثابت کرده‌اند که با رهبری همزبان و همصدا هستند و هر کس به رهبری نزدیک‌تر باشد مردم نیز به او نزدیک‌تر خواهند بود.

به گفته وی نکته مهم این است که رهبری فرمودند دولت نباید به منتقدان اهانت کند این به این معنی است که این اتفاق پیش از این افتاده است، البته ایشان از منتقدین نیز خواستند که خدمات دولت را انکار نکنند و این نکته‌ای است که هر دو طرف باید ملزم به رعایت باشند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فعالیت‌های اقتصادی از این پس باید درون‌زا باشد و این امر نیز یکی از الزامات همزبانی است.

وی از دیگر ضرورت‌های تحقق شعار سال را گره نزدن تمام مسائل کشور به مذاکرات عنوان کرد و گفت: اگر نقد نباشد جامعه فرتوت می‌شود و منظور رهبر انقلاب از این همصدایی حذف نقد نیست همانطور که خود نیز در صحن مطهر رضوی به عدم توهین به منتقدین اشاره کردند.

سلطانی‌صبور با بیان اینکه امام راحل فرمود حتی اگر نقد نشود و تخطئه شود نیز خوب است ولی نباید این به معنی توهین باشد، بیان داشت: متاسفانه بر اساس بررسی‌ها 46 مورد اهانت به منتقدین از طرف مسئولین ثبت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات