خبرهای داغ:
رئیس پلیس راه استان همدان خبر داد

عدم رعایت سرعت مطمئنه بیشترین علت تصادفات و حوادث در روزهای آغازین سال جدید

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه روزانه به طور متوسط 2 هزار فقره تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای همدان توسط دوربین‌های ثبت تخلف ثبت می‎شود، گفت: بیشترین علت تصادفات و حوادث از روز 28 اسفند ماه تا سوم فروردین امسال عدم رعایت سرعت مطمئنه بوده است.
کد خبر: ۸۵۰۶۶۷۷
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی شاکری با اشاره به اینکه پلیس عملیات نوروزی خود را از روز 25 اسفندماه سال قبل آغاز کرده است، اظهار داشت: بیشترین تردد در روزهای 28 و 29 اسفند ماه سال گذشته در محورهای همدان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش تردد داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه از روز یکم فروردین ماه تا روز گذشته با ترافیک روان و عادی در محورهای همدان مواجه هستیم، افزود: با توجه به پایان دور اول تعطیلات و خروج مسافران از استان شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای همدان هستیم.

شاکری با اشاره به اینکه رانندگان در این روزها مسائل ایمنی را در رانندگی رعایت کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین علت تصادفات عدم رعایت سرعت مطمئنه و خواب‌آلودگی رانندگان بوده است از رانندگان وسایل نقلیه میخواهیم تا در صورت خواب‌آلودگی به میزان لازم استراحت کنند.

وی با بیان اینکه روزانه به طور متوسط 2 هزار فقره تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای همدان توسط دوربین‌های ثبت تخلف ثبت میشود، اظهار داشت: بیشترین علت تصادفات و حوادث از روز 28 اسفند ماه تا سوم فروردین امسال عدم رعایت سرعت مطمئنه بوده است.

رئیس پلیس راه استان همدان تصریح کرد: مهمترین تصادف در این مدت روز دوم فروردین در آزادراه همدان - ساوه اتفاق افتاده است، در این حادثه خودرو ال 90 با پراید و ریو برخورد کرده و دچار آتش‌سوزی شده و در نهایت دو نفر سرنشین این خودرو در آتش سوخته و جان باختند.

شاکری با بیان اینکه لغزنده بودن راههای استان در روزهای گذشته سبب بروز حوادث شده بود، اظهار داشت: از روز 28 اسفندماه سال گذشته تا روز سوم فروردین ماه 67 درصد تصادفات فوتی و جرحی به سبب واژگونی بوده است.

وی با اشاره به اینکه 11 دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای همدان نصب شده است، افزود: این دوربین‌ها بیشترین سرعت در روز گذشته را با 195 کیلومتر مربوط به محور همدان - ساوه ثبت شده است.

وی از مردم و مسافران نوروزی خواست تا کمربند سرنشینان عقب را نیز ببندند چراکه در حوادث رخ داده در راه‌های استان همدان سرنشینان عقب بیشترین آسیب را دیده بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات