خبرهای داغ:
معاون شهردار همدان خبر داد

اسکان بیش از ۲۳ هزار مسافر نوروزی در همدان

معاون فرهنگی و گردشگری شهردار همدان از اسکان بیش از ۲۳ هزار نفر مسافر نوروزی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۶۵۴۸
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدرضا بیاناتی با بیان اینکه ستاد اسکان مسافران نوروزی از روز 28 اسفندماه سال گذشته آغاز بکار کرده است، اظهار داشت: عملیات اسکان مسافران نوروزی نیز همزمان با راه‌اندازی ستاد آغاز شده و تلاش شده تا مسافران نوروزی مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه از 28 اسفندماه سال گذشته تا یکم فروردین ماه امسال 23 هزار و 355 نفر توسط ستاد اسکان مسافران نوروزی همدان اسکان داده شده‌اند، افزود: این تعداد مسافر در قالب 5 هزار و 383 خانوار بوده است.

بیاناتی با بیان اینکه ورودی مسافر به سبب شرایط جوی کمتر از سال گذشته بوده است، تصریح کرد: روز 28 اسفند ماه 4 هزار و 189 مسافر در قالب هزار و 46 خانوار در استان همدان اسکان داده شده‌اند.

وی با اعلام اینکه در روز 29 اسفند ماه وضعیت ورود مسافر به استان همدان بهبود یافته است، بیان کرد: در این روز نیز 8 هزار و 916 نفر مسافر نوروزی در قالب 2 هزار و 229 خانوار در همدان اسکان داده شدند.

معاون فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان اظهار داشت: در روز یکم فروردین ماه نیز 10 هزار و 250 نفر مسافر نوروزی در قالب 2 هزار و 563 خانوار توسط ستاد اسکان شهرداری اسکان داده شدند.

وی تصریح کرد: مسافران نوروزی در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، خانه‌مسافر، مدارس، نمایشگاه بین‌الملی و سالنهای ورزشی شهر اسکان داده میشوند و در صورت نیاز از ظرفیت فوقالعاده نیز برای اسکان استفاده میشود.

بیاناتی ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در همدان را 150 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این رقم سال گذشته 127 هزار نفر بوده که برای نوروز امسال این تعداد افزایش یافته تا رضایت مهمانان نوروزی جلب شود.

وی ظرفیت اسکان مدارس همدان را بیش از 9 هزار نفر در شبانهروز اعلام کرد و گفت: برای نوروز امسال هزار و 826 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده که البته بخش قابل توجهی از آن مختص مسافران فرهنگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات