خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرزگفت:

تلاش امپراتوری رسانه ای غرب در راستای تغییر اذهان مردم

دشمنان ما در تلاش هستند تا در عرصه رسانه ای و تبلیغاتی به وسیله امپراتوری رسانه ای خود در اذهان وفرهنگ ملت ها ومردم نفوذ کرده و بر سبک زندگی ملل تاثیر بگذارند.
کد خبر: ۸۵۰۶۴۲۸
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶

به گزارش ستاد خبری واطلاع رسانی راهیان نور سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز مستقر دراهواز: نشست بصیرتی معرفتی با حضور حجة الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه ، سرگرد علیرضا حیدری فرماندهی و مسئول حفاظت اطلاعات سپاه شهرستان البرز و با حضور زائران اردوهای راهیان نورناحیه با موضوعت آسیب های اجتماعی و فرهنگی تبلیغات رسانه ای ماهواره برگزار گردید .

حجة الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز ضمن تشریح آفات تبلیغات رسانه ای ماهواره ای دشمنان انقلاب اسلامی تاکید کردند که همه باید تلاش کنیم برای مقابله با این مساله برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم .

وی تاکید کرد: دشمنان ما در تلاش هستند تا در عرصه رسانه ای و تبلیغاتی به وسیله امپراتوری رسانه ای خود در اذهان وفرهنگ ملت ها ومردم نفوذ کرده و بر سبک زندگی ملل تاثیر بگذارند که در برخی موارد نیز به دلیل اهمال کاری هایی موفق بوده اند که برای پایان دادن به آن باید هوشیاری بیشتری در عرصه فضاهای مجازی و رسانه ای داشت.

وی بیان کرد: نباید اجازه بدهیم فرصت کار رسانه ای در فضای مجازی منحصرا در دست دشمنان باشد و ما تنها فقط سطح کمی از این فعالیت ها را به خود اختصاص دهیم و این امر امروز مشکلات زیادی را برای ما به وجود آورده است که افزایش برخی از جرایم از جمله آن می باشد .

شجاعی مهر تصریح کرد: رسانه های غربی پس از انقلاب با سرمایه گذاری فراوان اقدام به تاسیس شبکه های ماهواره معاند و ضد انقلاب و ترویج فساد در رسانه های مجازی نمودند تا پس از آنکه نتوانستند در8 سال جنگ تحمیلی بر ملت ایران پیروز گردند چشم بر تاثیر گذاری فرهنگی و شبیخون فرهنگی دوختند .

وی افزود: جوانان انقلابی، متعهد و متخصص با حضور خود در فضای مجازی و تبلیغ ارزشهای دینی و اسلامی به روش های مختلف می توانند با برقراری ارتباط با مرزهای بین المللی و تاثیر گذاری در فضای رسانه ای جهانی با تهاجمات و تهدیدات فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی مقابله نمایند .

وی در پایان خاطر نشان کرد : حضور در مناطق عملیاتی راهیان نور جنوب می توانند فرصتی بزرگ برای رشد و کمال به سوی معرفت الی الله باشند و موجب معنویت افزایی در جوانان و نوجوانان گردند که اطلاع رسانی در حوزه راهیان نور می تواند تاثیر گذاری بسیار مناسبی در این زمینه داشته باشد .

گفتنی است نشست بررسی آسیب ها وآفات دجالواره در قرارگاه مرکزی راهیان نور سردار شهید رجبعلی بهتویی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز برگزار شد.

 

پ 30 / 3002

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار