مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا خبرداد:

اعزام کاروان راهیان نور ازصحن مطهرامام موسی بن جعفر (ع) شهرستان پیشوا

مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا گفت:اعزام کاروان راهیان نور ازصحن مطهرامام موسی بن جعفر (ع) شهرستان پیشوا
کد خبر: ۸۵۰۶۴۰۶
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛حسن علیدوستی بیان کرد:کاروان راهیان نور در عید نورزو با حضورهمه مسئولان شهرستان، خانواده معظم شهدا و ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان بسیج این کاروان‌هااز صحن امام موسی بن جعفر (ع) اعزام می شوند.

وی گفت : فضای اعزام و مراسم بدرقه به همان سبک و سیاق بچه‌های رزمنده در هشت سال دفاع مقدس که از پیشوا اعزام می‌شوند، اجرا می‌شود .

مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج پیشوا افزود حركت راهيان نور در پيوند نسل جديد با نسل جنگ تحميلي و آشنايي جوانان با واژه‌هاي عشق، ايثار و از خودگذشتگي ضرورت استمرار برپايي اردوهاي راهيان در ايام مختلف سال به ويژه‌ ايام نوروز با هدف زنده نگه داشتن ياد و خاطره حماسه‌آفرينان هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت ارزش‌هاي پاك اسلامي را خواستار شد.

وي ادامه داد: سرزمين دفاع مقدس مرز پيوند كربلاي خميني با نينواي حسيني(ع) است .

مسئول اردویی در ادامه با تأکید بر این که کلیه شهروندان می توانند با حضور در حوزه ها و پایگاه های بسیج شهرستان پیشوا در این اردوها ثبت نام کنند، خاطرنشان کرد: در صورت اجرای مصوبات ستاد راهیان نور شهرستان پیشوا در موعد مقرر، ان شاءالله زمان اعزام کاروان های راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج پیشوا،در فروردین ماه ۱۳۹۴ می باشد و مدت زمان این اردوها ۵ روز خواهد بود.

وی در پایان از مساعدت های مسئولین شهرستان پیشوا به ویژه امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تأمین، شهرداری و شورای اسلامی شهر پیشوا و سایر ادارات و نهادهایی که در این اردوی زیارتی معنوی همکاری داشتند، تشکر کرد .

ارسال نظرات