خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

ولایت‌فقیه عامل تمام پیروزی‌ها در کشور بوده است

امام جمعه همدان گفت: ولایت‌فقیه عامل تمام پیروزی‌ها و موفقیت‌ها در طول ۳۶ سال گذشته در کشور ما بوده است.
کد خبر: ۸۵۰۶۱۵۴
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه های نمازعبادی - سیاسی جمعه همدان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی و تقوای راستین با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) که می‌فرماید ابعاد قرآن به موازات ابعاد وجودی انسان‌ها است، افزود: قرآن برای هدایت و سعادت و برای به کمال رساندن انسان فرستاده شده و توجه کامل به دین خدا عامل سعادت بشریت است.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر انسان یک بخش از دین را اجرا نکند بعد وجودیش ناقص می‌ماند، اظهارداشت: تمام عرصه‌های اخلاقی، تربیتی، سیاسی و... نیاز به هدایت، مدیریت و تربیت دارند و در این زمینه عمل به قرآن و دستورات دین بالاترین سعادت است و در این راستا تمام مسلمانان باید به مفاهیم قرآن توجه کامل داشته و به آن عمل کنند.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه بخش‌بندی دین خدا از ظلم‌های فاحش و ستم‌های خطرناک علیه دین است، ابراز داشت: برخی از روی دشمنی مانند یهود، قدرت طلب‌ها و ثروت پرست‌ها و یک عده نیز از روی نادانی دین خدا را تجزیه کرده‌اند و از این جهت جامعه بشری ضررهای زیادی را متحمل شده است .

وی با اشاره به اینکه یک و نیم میلیارد مسلمان اکنون در دست کفار اسیر و ذلیل هستند، یادآورشد: متاسفانه اکثریت امت اسلام به خصوص اهل سنت امامت را به طور کامل از اسلام جدا کرده اند و از نظر آنها امامت جایگاهی در اسلام ندارد در حالیکه ولایت‌فقیه عامل تمام پیروزی‌ها و موفقیت‌ها در طول ۳۶ سال گذشته در کشور ما بوده است.

محمدی با بیان اینکه در صدر اسلام مردم آنقدر که به مستحبات توجه می کردند اکنون مردم به واجبات توجه نمی کنند و همه اینها به دلیل این است که دین خدا را تکه تکه کرده اند، گفت: دینداران واقعی حتی یک مورچه را هم آزار نمی‌دهند.

وی با اشاره به صدمات جانی که در چهارشنبه آخر سال برای بسیاری از افراد به وجود آمد، گفت: عمل به کارهایی که ریشه در خرافات دارد، در شأن مردم همدان نیست.

امام جمعه همدان در پایان یادآورشد: در ایام نوروز صله رحم را به جا آورید و به افراد نیازمند کمک و از اسراف و تشریفات پرهیز کنید و با تجمل گرایی های بی مورد افراد نیازمند را ناراحت نکنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات