خبرهای داغ:

سرزمین نورمیزبان زائرین شهرستان البرز

اولین کاروان از مجموعه کاروان های اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب صبح امروز با حضور مسئولین از سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز اعزام شدند .
کد خبر: ۸۵۰۶۰۱۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرنگارستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور شهرستان البرز، اولین کاروان اعزامی اردوهای راهیان نور صبح امروز به وسیله 7 دستگاه اتوبوس اعزام شدند.

اعزام بیش از 380 نفر از زائران مناطق عملیاتی جنوب در مراسم بدرقه با حضور غلامرضا حسن پور فرماندار شهرستان البرز، حجة الاسلام علی طهماسبی امام جمعه الوند، حجة الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه و سرگرد علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز و مسئولین شهری راهی مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس شدند.

سرگرد علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با بسیج اظهارداشت: بیش از 380 نفر از زائران مناطق عملیاتی جنوب در قالب اردوهای راهیان نور پس از حضور در قرارگاه مرکزی راهیان نور سردار شهید جعفر بهتویی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرزبا برگزاری مراسم افتتاحیه از زائرین استقبال می شود.

وی تاکید کرد: جهت تامین آسایش و رفاه زائران گرامی تمهیدات ویژه ای جهت استقبال و خدمت به زائران عزیز در نظر گرفته شده است که تا در طول مدت حضور خود در مناطق عملیاتی حداکثر بهره مندی از فضای معنوی را برای خود داشته باشند و در سال جدید و به برکت حضور در میان شهدا و مناطق عملیاتی و یادآوری روزهای 8 سال دفاع مقدس یاد و خاطره شهادت و ایثارگری را زنده نگاه دارند .

حیدری افزود: جانبازان، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان و سرداران بزرگ 8 سال دفاع مقدس به عنوان راویان وقایع مناطق عملیاتی در میان مردم و خانواده ها حضور خواهند یافت تا با روایت خود لحظه های پرشور و معنویت شب های عملیات را برای زائران محترم تداعی بخشند .

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم و به خصوص نوجوانان و جوانان در روزهای آغازین سال 94 در مناطق عملیاتی جنوب موجب برکت در زندگی می باشد.

وی در پایان این سفر معنوی را فرصتی مغتنم جهت تجدید عهد و پیمان با شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: این حرکت پیامی مهم برای دشمنان انقلاب اسلامی دارد تا بدانند اگر در آن روزها شهدای ما جان خود را در راه دفاع از آرمان های امام خمینی (ره ) فدا کردند امروز نیز جوانان ما حاضرند در راه تبعیت و دفاع از حریم ولایت قدم در مسیر شهادت بگذارند و مردم انقلابی ما با حضور خود در این مناطق شور و حال روزهای 8 سال جنگ تحمیلی را از نزدیک لمس خواهند کرد .

3002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها