راهیان نور/54

راهیان‌نور بهترین راه برای شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان است

امام جمعه ابهر به اعزام جوانان به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: راهیان‌نور بهترین وسیله برای شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت برای جوانان است.
کد خبر: ۸۵۰۵۸۷۹
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی به اعزام جوانان به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: چنانچه رهبری عظیم‌الشان نیز بارها فرموده‌اند "دفاع مقدس از بزرگترین افتخارات ملت است".

وی عنوان کرد: همه مردمان بافرهنگ در کشور سعی می‌کنند افتخارات گذشته خودشان را بزرگ کنند، این جنگ هشت ساله و این دفاع مقدس از بزرگترین افتخارات ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: در دویست سال گذشته قبل از این جنگ تحمیلی هر وقت این کشور با کشور دیگری درگیری نظامی داشت بخشی از کشور رفت ولی بعد از دویست سال، آن جنگی که در آن دشمن نتوانست یک وجب از خاک این کشور را بگیرد، دفاع مقدس عزیز بود.

خطیب جمعه ابهر اظهار داشت: پس همه باید دست به دست هم دهند تا جوانان خودمان را با فرهنگ جبهه و جنگ و شهادت آشنا کنیم و بهترین وسیله اعزام به راهیان نور است که انصافا این سفر نورانی نور را به همراه دارد.

وی بیان کرد: تبیین این ارزش‌ها والا انقلاب ما را بیمه می‌کند و ما باید جامعه و به ویژه نسل سوم را با دستاوردهای سیاسی، فرهنگی، علمی، بین‌المللی و اقتصادی آشنا کنیم و در کنارآن از آسیب‌های انقلاب نیز غافل نشویم.

حجت‌الاسلام رحیمی ابراز کرد: یکی از مهمترین آسیب‌های انقلاب آسیب‌های فرهنگی بوده و یکی از مهمترین آسیب‌های فرهنگی نیز مسئله انفعال در برابر دشمن است.

ارسال نظرات