خبرهای داغ:
«سفری از جنس نور»/23

شمسی‌پور: اعزام 200 نفر از ورزشکاران و مدال‌آوران همدان به مناطق عملیاتی جنوب کشور

دبیر شورای بسیج ورزش استان همدان از اعزام 200 نفر از ورزشکاران و مدال‌آوران همدان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۵۸۶۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا شمسی پور با بیان اینکه ورزشکاران همدان بر اساس یک سنت چند ساله، زیباترین لحظات سال جدید را در معراجگاه خاکی‌پوشان ایران، سپری کرده و «یا مقلب القلوب» را زمزمه خواهند کرد، اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن سال نو 200 نفر از ورزشکاران و مدال‌آوران همدان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

وی هدف از برگزاری این برنامه فرهنگی را حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان دانست و افزود: ورزشکاران نیاز دارند که در طول سال با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، روحشان را معنوی‌تر کنند.

دبیر شورای بسیج ورزش استان همدان با بیان اینکه بازدید جوانان ورزشکار از مناطق جنگی باعث می‌شود که شهدا را به عنوان الگوی عمل کار خودشان انتخاب کنند و این گونه، راهشان را ادامه دهند، تصریح کرد: تربیت ورزشکاران با این هدف که سفیر خوبی برای جمهوری اسلامی در مسابقات برون‌مرزی باشد، از اهداف این سازمان است.

وی اظهار داشت: ما می‌خواهیم ورزشکاری تحویل جامعه دهیم که در شأن جمهوری اسلامی باشد، در گسترش ورزش پهلوانی تمام تلاش ما این است که آینده ورزش کشور به دست ورزشکاران با اخلاق باشد.

شمسی‌پور اعلام کرد:ورزشکاران در این سفر چهار روزه، از مناطق عملیاتی فتح‌المبین، رمضان ، هویزه شلمچه، طلاییه، اروندکنار، معراج شهدا و منطقه عملیاتی کربلا 4 بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری نیز تعدادی از ورزشکاران استان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

دبیر شورای بسیج ورزش استان همدان بیان کرد: شهدا با پیروی از مکتب امام حسین(ع) برای دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خالصانه در مسیر شهادت‌طلبی حرکت و نام خود را در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات