خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع):

از بین بردن روحیه انتظار مهدویت و اصل ولایت فقیه از اهداف اصلی دشمنان است

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه دشمنان ولایت فقیه را هدف گرفته‌اند و درصدد از بین بردن روحیه انتظار مهدویت و خودباوری و اصل ولایت فقیه هستند، گفت: افزایش شبکه‌های اجتماعی و تولید برنامه‌های مستهجن نیز در راستای همین هدف است.
کد خبر: ۸۵۰۵۸۶۱
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمود قاسمی در نشست بصیرتی مقابله با آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی در مدرسه علمیه بهار با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی به دنبال گمراهی جوانان و از بین بردن حلاوت در دل‌های آنان هستند، اظهار داشت: وایبر وابسته به یک شرکت اسرائیلی است.

وی ادامه داد: شبکه های مجازی و به ویژه وایبر با دو هدف بحث اقتصادی و با قصد جاسوسی در کشورهای دنیا به ویژه ایران ایجاد شده است.

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) گفت: در جنگ نرم، ارزش ها و باورها و اعتقادات یک ملت مورد هجوم قرار می گیرد، کاربرانی که در فضای وایبر وارد می شوند اطلاعاتشان، شخصیت و افکارشان برای اسرائیل مخابره می شود.

وی با اشاره به صحبت های پوس منت نویسنده آمریکایی مبنی بر اینکه، بچه های ما دوران کودکی ندارند، به برشمردن برخی از آسیب های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اشاره کرد و افزود: از جمله آسیب های این فضا بلوغ زودرس فرزندان، قبح‌زدایی از روابط دختر و پسر، ارتباط تا حامگی قبل از ازدواج، رواج ارتباطات مثلثی و خیانت همسران به یکدیگر، تغییر سبک زندگی و رواج زندگی غربی، افزاایش طلاق عاطفی و... است.

قاسمی با بیان اینکه بیشترین اعضای استفاده کنندگان از وایبر در ایران سقف سنی 18 تا 40 سال هستند، گفت: تا می توانیدمراقب باشید چراکه دشمن برای لحظه به لحظه زندگی ما برنامه و طرح ریخته و درصدد تخریب جوانان ما به ویژه بانوان و قشر مذهبی جامعه است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان از قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایرانافزود: از توطئه دیگر دشمنان در مقابل اسلام افزایش شبکه‌های مجازی است، که بر اساس نظریه فوکو یاما مقرر شده با ایران جنگ نظامی نداشته باشند، بلکه گفته اند شیعه را باید آنالیز کرد و راه‌های نفوذ به آنان را شناخت به همین دلیل با ابزارهای نوین که همان جنگ نرم استوارد عرصه شدند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: دشمنان بر این عقیده اند که باید ذائقه مردم را عوض کنیم، در تمام مباحث اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و مرحله به مرحله شروع کرد.

قاسمی با بیان اینکه حماسه حسینی و مهدویت موجب زنده نگه‌داشتناسلام است، تصریح کرد: دشمنان بر این عقیده اند که باید دوبال شیعه را که حماسه حسینی و مهدویت است و شوق به شهادت و انتظار مهدویت را در شیعیان کاهش دهند و نگذارند نسل شیعه زیاد شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ولایت فقیه را هدف گرفته اند و درصدد از بین بردن روحیه انتظار و خود باوری و اصل ولایت فقیه هستند و افزایش شبکه های اجتماعی و تولید برنامه های مستهجن نیز در راستای همین هدف است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات