خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نهاوند خبر داد

پرداخت 25 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به 142 نفر در نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند از پرداخت 25 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی به 142 نفر طی سال جاری در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۵۷۲۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کامران کریمی اظهار داشت: سپاه ناحیه نهاوند امسال با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری حول محور اقتصاد مقاومتی و افزایش تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال پایدار در 11 عرصه بیش از 2 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان ارائه کرده است.

وی اظهار کرد: از جمله طرح های ایجاد اشتغال که در جهت اقتصاد مقاومتی در شهرستان اجرایی شده می توان به پرورش قارچ خوراکی، تولیدات دامی، پرورش آبزیان، مرغ بومی و شتر مرغ، تولید ورمی کمپوست، کارگاه‌های کوچک صنایع تبدیلی و صنایع دستی و تولید محصولات گلخانه ای اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: این ناحیه در سال جاری با پرداخت یک میلیارد و 582 میلیون تومان تسهیلات در بحث اقتصاد مقاومتی و پرداخت مبلغ 475 میلیون تومان به طرح های اشتغالزایی در مجموع 2 میلیارد و 55 میلیون تومان جهت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در شهرستان تسهیلات ارائه داده است.

وی گفت: مبلغ اختصاص یافته به طرح های اقتصاد مقاومتی به 102 نفر از واجدان شرایط دریافت تسهیلات اعطا شده و به 40 نفر نیز در بخش اشتغالزایی تسهیلات داده شده است.

کریمی به شرایط اعطای تسهیلات به متقاضیان اشاره کرد و گفت: بسیجیان با توجه به ارائه مدرک از اداره فنی و حرفه ای و ادارات مربوطه و تایید سپاه ناحیه نهاوند برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک های عامل معرفی می شوند.

وی بیان کرد: توجه به تولید داخلی و بومی شهرستان در قالب حمایت از اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی افزایش اشتغالزایی و تولید در نهاوند را به دنبال دارد و امروز سپاه به عنوان یک نهاد پیشرو در این عرصه گام‌های موثر و کارآمدی برداشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات