جمع آوری خاطرات و تمهیدات چاپ کتاب محبت پنهان با موضوع خاطرات دفاع مقدس

رئیس حوزه هنری کردستان از برگزاری 20 شب شعر به مناسبت های مختلف در طی سالجاری خبر داد و گفت: جمع آوری خاطرات و تمهیدات چاپ کتاب محبت پنهان با موضوع خاطرات دفاع مقدس توسط حوزه هنری استان انجام شده است.
کد خبر: ۸۵۰۵۷۱۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان ، امین مرادی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی کردستان در پردیس سینمایی بهمن سنندج اظهار داشت: رسالت حوزه هنری حرکت در راستای اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی است و با نهادهای فرهنگی نیز در این زمینه همکاری می کند.

رئیس حوزه هنری کردستان گفت: درسال93 بیش از70 درصد اعتبارات حوزه هنری استان کردستان به اجرای برنامه و تولید آثار هنری در بخش های مختلف اختصاص پیدا کرده است .

مرادی در ادامه به تشریح برنامه های سال 93 حوزه هنری استان پرداخت و گفت : برگزاری هفته هنر انقلاب در آغازین روزهای سال 93، تولید نمایشنامه واجرای نمایش خطبه های حضرت زینب(س) برای اولین بار در کشور، برگزاری چهارمین جشنواره موسیقی دف نوازی دف نوای رحمت، برگزاری دو جشنواره منطقه ای نمایشنامه نویسی قلم سبز ، دعوت از اساتید برجسته کشوری و برگزاری کارگاه های ویژه در بخش موسیقی و فیلم و داستان از جمله این برنامه ها می باشد.

وی افزود: میزبانی از مدیران دفاتر ادبیات و مطالعات پایداری کشور در سنندج ، برگزاری منظم نمایشگاه های تجسمی هنرمندان استان در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج و حمایت از هنرمندان این حوزه، اعلام فراخوان سراسری خاطره نویسی تحت عنوان کردستان سرزمین مجاهدتهای خاموش، وبرگزاری نمایشگاه هنرمندان خوشنویس استان، برگزاری ششمین جشنواره استانی شعر و داستان جوان، چاپ اثر ارزشمند تعالی فرهنگی مسجد ونماز ، تولید بیش از 25 فیلم کوتاه داستانی ، مستند و پویا نمایی از دیگر فعالیت های حوزه هنری کردستان در سالجاری بود.

مرادی در ادامه بیان کرد: پردیس سینمایی بهمن سنندج در ارزیابی سال 93 به عنوان سینمای برگزیده کشوری انتخاب شد و لوح تقدیر خود را از معاونت سینمایی وزارت ارشاد دریافت کرد.

وی در ادامه از برگزاری 20 شب شعر به مناسبت های مختلف در طی سالجاری خبر داد و گفت: جمع آوری خاطرات و تمهیدات چاپ کتاب محبت پنهان با موضوع خاطرات دفاع مقدس توسط حوزه هنری استان انجام شده است.

رئیس حوزه هنری استان کردستان در پایان اظهار داشت: در صورت حمایت های مدیران استان آمادگی برگزاری بین المللی جشنواره دف نوای رحمت در استان کردستان را داریم و در سال 94 با توجه به برگزاری دو رویداد مهم کشوری در بخش هنر از جمله جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه های هنری کشور در اصفهان و همچنین جشنواره هنری ایران 1404 ، ایران آینده با محوریت حوزه هنری تمامی تولیدات و برنامه ها حول این دو محور به انجام خواهد رسید.

ارسال نظرات