ورزش بسیج استان کارنامه قابل قبولی دارد/استفاده از ظرفیت عظیم انسانی در جهت رشد ورزش استان

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: ورزش بسیج و سپاه استان در سال 93 در 30 رشته ورزشی شرکت کرده است و از این استعداها و ظرفیت عظیم انسانی میتوان در جهت رشد ورزش استان بهره جست.
کد خبر: ۸۵۰۵۷۰۸
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از چهره های ماندگار ورزش بسیج استان که با حضور سردار آذرنوش رییس بسیج ورزشکاران کشور، سردار یزدانی رئیس تربیت بدنی سازمان بسیج مستضعفین، مسئولین استان، ورزشکاران بسیجی، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: استان فرهنگی و ورزشی کردستان از زمینه و بستر ورزش قهرمانی بیشتر از سایر استانهای دیگر کشور برخوردار است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ضمن گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین والفجر 10 گفت: انجام این عملیات موجب پیروزی برای کشور عزیز اسلامی در مصاف جدی با دشمن بعثی صهیونیستی عراق در سال 67 بود که یاد شهدای این عملیات و همچنین شهدای مظلوم بمباران شیمیایی حلبچه را گرامی میداریم.

وی در ادامه بیان داشت: رویکرد سپاه استان در جهت تامین امنیت پایدار مردمی است با این رویکرد که مردم عزیز استان در متن این امنیت قرار گیرند.

وی با بیان اینکه رویکرد سازمانی و بیرونی سپاه همزمان دنبال می شود،گفت: در حوزه سازمانی که نیازمند آمادگی یگانی و فردی است و بسیاری از اقدامات در جهت همین آمادگی یگانی و رزمی انجام می شود.

سردار رجبی اظهار داشت: بر این اساس مجموعه سپاه بیت المقدس دارای آمادگی سازمانی می باشند چون انجام ماموریت ها نیازمند به آمادگی یگانی و رزمی دارد.

وی افزود: در حوزه بیرونی نیز اقشار بسیج دهها میلیونی که بحمدالله استان کردستان در این حوزه در مقاسیه با استان های دیگر خوب عمل کرده است، در حد وسع و توان خود اقدام کرده ایم و در این راستا از تعامل و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان نیز بهره مندیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: کسب مقام ها و رتبه های برتر کشوری بسیج استان با وجود کمی امکانات یک کارنامه قابل قبولی دارد و اگر بسیج ورزش استان در سالهای گذشته و در رشته های مختلف در رتبه 20 بودیم امروزه در سایه تلاش و همت بیشتر و استفاده از استعدادها و ظرفیت ها به رتبه هفتم تا دهم کشوری رسیده ایم.

رجبی به جغرافیای استان و حضور استعدادها و نخبه های ورزشی به عنوان نعمات خداوندی و پتانسیل های موجود در استان نام برد و گفت: استعداها بسیاری در استان وجود دارد و بحمدالله قهرمانی ها زیادی در رشته های مختلف ورزش بسیج کسب شده است.

وی گفت: ورزش بسیج و سپاه استان در سال 93 در 30 رشته ورزشی شرکت کرده است و از این استعداها و ظرفیت عظیم انسانی علاقمند میتوان در جهت رشد ورزش استان بهره جست.

سردار رجبی خاطر نشان کرد: امیدواریم با رویکرد رو به جلو سازمان ورزش و جوانان و تربیت بدنی سپاه استان از ظرفیت عظیم ورزشی استفاده شود و این حداقل کاری انجام شده می باشد.

وی اظهار داشت: ورزش کردستان در دل خود پیشکسوتان با تجربه ای دارد که خون دل ها خورده اند تا به این درجه رسیده اند که امروز باید از تجربیات خوب آن ها در عرصه ی ورزش استفاده شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در پایان خواهان توجه بیشتر مسئولین کشوری به ورزش استان کردستان شد و اظهار داشت: به جای اعتبارات هنگفت در بسیاری از حوزه های ورزش که نتیجه آنچنانی ندارد ، به ورزش استان کردستان توجه شود، استانی که میتواند قهرمانان آسیایی، المپیکی و ورزشکاران جهانی را پرورش دهد.

در ادامه این مراسم از خانواده های معظم شهید ورزشکار، 23 نفر از روسای هیئت های ورزشی و پیشکسوتان جامعه ورزشی استان کردستان و 39 نفز از مریبان، داوران، و مدال آوران سکوهای رقابت های ملی و بین المللی ورزش نیز تجلیل شد.

ارسال نظرات