خبرهای داغ:
مسئول تربيت و آموزشي عقيدتي سياسي سپاه ناحيه همدان خبر داد

اعزام 20 نفر از پایوران سپاه ناحیه همدان به دوره‌های تربیت تعالی در قم

مسئول تربيت و آموزشي عقيدتي سياسي سپاه ناحيه همدان گفت: در جهت تحكيم و ارتقاي پايه‌هاي معرفتي، اخلاقي و بصيرت پايوران اين ناحيه حدود 20 نفر از پايوران به دوره‌هاي تربيت و تعالي مركز امام علي(ع) قم اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۰۵۵۱۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲

مرتضی صیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از همدان با بیان اینکه اعزام به دوره‌هاي تربيت و تعالي از اقدامات بنیادین سپاه برای بالا بردن معرفت دینی کارکنان است، اظهار داشت: در جهت تحكيم و ارتقاي پايه‌هاي معرفتي، اخلاقي و بصيرت پايوران اين ناحيه حدود 20 نفر از پايوران به دوره‌هاي تربيت و تعالي مركز امام علي(ع) قم اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام حدود 8 نفر از پايوران با خانواده به دوره‌هاي خانوادگي مشهد مقدس افزود: مابقی پايوران برادر و خواهر اين ناحيه نیز به دوره‌هاي تربيت و تعالي مركز آموزشي عقيدتي سپاه انصارالحسين(ع) اعزام شده‌اند.

مسئول تربيت و آموزشي عقيدتي سياسي سپاه ناحيه همدان تصریح کرد: در راستای تكميل مراحل آموزشی پايوران و بسيجيان و سربازان حدود 16 هزار برگه موعظه خوبان چاپ و در اختيار پايوران و بسيجيان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های اجرایی برگزاری كلاس‌های تفسير قرآن توسط حجت‌الاسلام قرباني مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در روزهاي شنبه هر هفته براي پايوران خواهر و برادر و سربازان سپاه ناحيه همدان است که مورد استقبال شركت‌كنندگان واقع شده است.

صیدی تأکید کرد: برگزاری جلسات درس اخلاق در روزهاي چهارشنبه با حضور اساتيد برجسته كشوري و استاني در راستای تكميل هر چه بيشتر اين آموزش‌ها نیز از دیگر برنامه‌های معاونت تربیت و آموزشی عقیدتی سیاسی در سپه ناحیه همدان است.

وی خاطرنشان کرد: اعزام پایوران و به خصوص خانواده آنان به دوره‌های تربیت و تعالی برکات معنوی و تربیتی زیادی در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات