استاندار تهران و رئیس مجمع نمایندگان مردم تهران خواستار شدند:

استفاده عنوان کامل"شورای اسلامی تهران، ری و شمیرانات"در تمامی امور اداری و اجرایی

هدایت الله جمالی پور در راستای احقاق حقه حقوق شهروندان شهرستان ری از اقدام موثر مسوولین استانی خبر داد و گفت: استاندار تهران و رئیس مجمع نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بر اجرای کامل مفاد تبصره الحاقی ماده 12 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران که مقرر گردیده در محدوده تهران، ری و تجریش فقط یک شورای اسلامی شهر تشکیل می شود، تاکید کردند.
کد خبر: ۸۵۰۵۴۶۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ "هدایت الله جمالی پور" معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار داشت: سیدحسین هاشمی استاندار تهران و حسین مظفر رئیس مجمع نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی طی مکاتبات جداگانه خطاب به رئیس شورای اسلامی شهرهای تهران، ری و تجریش خواستار اجرای کامل این تبصره قانونی شدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ری با استناد به مکاتبات صورت گرفته از سوی مسوولین استانی تصریح نمود: استاندار تهران با استناد بر مفهوم مستند قانونی مجلس شورای اسلامی در خصوص عنوان مطلب" در محدوده شهری تهران، ری و تجریش فقط یک شورای اسلامی شهر تشکیل می شود" خواستار رعایت حقوق شهروندی ساکنان محدوده شهری ری و تجریش شدند.

وی با تاکید بر مکاتبات صورت گرفته و پیگیری استاندار تهران، در خصوص عینیت بخشیدن به قوانین لازم الاجراء اذعان داشت: مجموعه شورای اسلامی شهر تهران لازم است در انجام تمامی امورات اداری و اجرایی از نام صحیح و کامل شورای اسلامی تهران، ری و تجریش استفاده نماید.

فرماندار ویژه شهرستان ری متذکر شد: بیش از بیست ماه از ابلاغ قانون الحاقی ماده 12 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور سپری می شود اما متاسفانه شورای شهر تاکنون نسبت به تمکین از این قانون امتناع کرده است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت اجرای قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی و لزوم توجه در خصوص اجرای آن بیان داشت: رعایت قانون و تدبیر در اجرای مطلوب و صحیح آن مطمئنا موجب توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد.

جمالی پور در پایان با بیان جایگاه ارزشمند آراء مردم مبنی بر انتخاب افراد مورد وثوق خود در مجموعه شورای اسلامی شهر افزود: انتظار مردم ری و تجریش از نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر که با آراء مردم توفیق خدمت در جایگاه ارزشمند شورای اسلامی را کسب کرده اند تمکین از قانون و صیانت از اعتمادی است که به آنها داشته اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار