خبرهای داغ:
امروز؛

یادواره شهدای مدافعان حرم در ملایر برگزار شد

یادواره شهدای مدافعان حرم به همت کانون بسیج فرهنگیان با حضور اقشار مختلف مردم، سردار میرزایی مسئول پژوهش دفاع مقدس در سپاه پاسداران، حجت‌الاسلام حقانی مسئول حراست بیت مقام معظم رهبری و جمعی از مسئولان شهرستان ملایر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۵۲۸۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مسئول حراست بیت مقام معظم رهبری امروز در یادواره شهدای مدافعان حرم در شهرستان ملایر با تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به شخصیت بزرگ حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: حضرت صدیقه طاهره(س) راه خداشناسی است.

حجت‌الاسلام حقانی با اشاره به بیانات رهبری و امام راحل که فرمودند جوانانی هستند که در سن 20 سالگی مقام یک عارف را دارند، گفت: وقتی از یکی از شهدا علت گریه‌اش را می‌پرسند می‌گوید من به خاطر این گریه می‌کنم که بندگی خدا را نکردم.

وی اضافه کرد: این جوانی که از همه چیز خود گذشته است می‌گوید من بندگی نکرده‌ام و خود را در برابر خدا مقصر می‌داند اما امروز در جامعه بسیاری از افرد از خدا طلب کار هستند.

مسئول حراست بیت مقام معظم رهبری با اشاره به مقام والای شهدا یادآور شد: خداوند می‌تواند از این انسان جوانی بسازد مثل شهید صابری‌ها.

*بدون اهل بیت(ع) نمی‌توان خداشناس بود

وی با بیان اینکه اگر شما صدیقه طاهره(س) را شناختید خداشناس می‌شوید، افزود: رضای خدا در رضای حضرت فاطمه(س) است.

حقانی با اشاره به ماجرای شعب ابیطالب و دلداری حضرت فاطمه(س) به پیامبر(ص) ابراز داشت: وقتی یک مادر شهید فرزند خود را می‌دهد نه اینکه فقط از فرزند خود گذشته بلکه با این کار مقابل چراهایی که از سختی آمده می‌ایستد.

وی با بیان اینکه بدون اهل بیت(ع) نمی‌توان خداشناس بود، اظهار کرد: ما باید حب صحیح و بغض صحیح داشته باشیم و در این مورد نیز اهل بیت(ع) و حضرت زهرا(س) راه را به ما نشان داده‌اند.

مسئول حراست بیت مقام معظم رهبری با بیان اینکه حب و بغض بخشی از تولی و تبری است، افزود: تولی و تبری مربوط به حکومت نیز می‌شود و به همین دلیل پیامبر(ص) برای ولایت حضرت علی ابن ابیطالب(ع) تلاش می‌کرد زیرا اسلام با ولایت ادامه می‌یافت.

وی ادامه داد: در فتنه سال 88 نیز امت ولایت‌مدار ایران اسلامی به دفاع از ولایت برخاستند همانگونه که در مقطعی حضرت صدیقه طاهره(س) هفتاد روز مانع مکر دشمنان می‌شوند.

حقانی افزود: عده‌ای قرآن می‌خوانند و خلاف آن عمل می‌کنند بعد می‌گویند ما مسلمان هستیم و آمده‌ایم در مقابل امپراطوری ایران بایستیم این افراد کافرانی هستند که از طرف غرب تغذیه پولی و نظامی می‌شوند.

فرماندار ویژه ملایر نیز در ادامه اظهار داشت: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همیشه در راه ولایت قدم برداریم.

مصطفی آزادبخت با تأکید بر برگزاری مراسم‌ها و یادوارهای شهدا گفت: جوانانی در این مجالس حضور می‌یابند آماده جانفشانی برای رهبری و مملکت خود هستند.

*امنیت امروز کشور مرهون خون شهداست

مسئول پژوهش دفاع مقدس در سپاه پاسداران بیان داشت: امنیت امروز کشور مرهون خون شهدایی است که از جان خود گذاشتند تا نظام جمهوری اسلامی ایران در اقتدار و امنیت باشد.

سردار رضا میرزایی افزود: شهدا و ایثارگران با فداکاری‌های خود ایران اسلامی را در برابر دشمنان بیمه کردند و امروز نیز ما باید با عمل به وصیت‌نامه‌های شهدا در مسیری که آنان به ما نشان دادند حرکت کنیم.

وی با اشاره حماسه‌آفرینی‌های جوانان ملایر در زمان جنگ به بیان خاطراتی از جانفشانی‌های شهدا در دوران دفاع مقدس پرداخت و یادآور شد: زمانی که امام (ره) فرمود مهران باید آزاد شود این جوانان با تمام وجود از ولی فقیه خود اطاعت کردند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات