کیهانیان در گفتگو با بسیج:

اصلاح طلبان توطئه کسب هیات رئیسه مجلس را در سر دارند

عضو شورای مرکزی حامیان ولایت می گوید: اصلاح طلبان سعی دارند قوه مقننه را که بازوی قانون گذاری کشور است تصاحب کنند.
کد خبر: ۸۵۰۵۲۵۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
علی کیهانیان دبیر کل جمعیت انسجام اسلامی و عضو شورای مرکزی حامیان ولایت در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج در پاسخ به این پرسش  که آیا همانطور که دهقان سخنگوی حزب توسعه و اعتدال ادعا کرده شخصیت های حزبی دولت از جمله نوبخت فعالیت حزبی و برنامه ای برای انتخابات آتی ندارد، گفت: نوبخت و هیئت دولت عموما اعضای هیات مرکزی توسعه و اعتدال هستند، نوبخت عملا هم جلسه هیات دولت و هم جلسه هیات مرکزی توسعه و اعتدال را برگزار می کند.

وی ادامه داد:  ایشان وقتی را صرف جمع کردن اعضا در جلسه خاصی دور هم نمی کند، نوبخت نیازی به انرژی مضاعف ندارد بنابراین پس از جلسه هیات دولت می تواند دقایقی هم به مباحث حزبی خود بپردازد.

عضو شورای مرکزی حامیان ولایت افزود: شخصیت های حزبی دولت که خود نهالی را با دست خودشان کاشتند اجازه خشک شدن به آن نمی دهند قطعا در بارور شدن و تنومند شدن آن فعالیت خواهند کرد چون هم منابع و هم قدرت در دستشان است، مسلما دهقان در این زمینه سیاه نمایی کرده و قصدش تبرئه دولت از اقدامات اخیرش بود.

کیهانیان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه با توجه به باز بودن پرونده فتنه 88 و نقش براندازی اصلاح طلبان آیا شانس بردی برای آنها در انتخابات آتی وجود دارد، گفت: آنچه که مسلم است در حال حاضر اصلاح طلبان در ابعاد مختلف فعال هستند و قطعا سعی دارند که قوه مقننه را که بازوی قانون گذاری کشور است تصاحب کنند آنها در حقیقت می خواهند کرسی های مجلس شورای اسلامی را به خود اختصاص دهند.

عضو شورای مرکزی حامیان ولایت اضافه کرد:  بنابراین اردوگاه فتنه یک انسجام ویژه ای در میان خود هم در ابعاد گوناگون ایجاد کردند ولی متاسفانه اصولگراها در این زمینه هنوز نتوانستند به تفاهم و ابتکار عمل برسند.

وی در انتها خاطر نشان کرد: البته من  تصورم بر این است که تقریبا در نیمه 3 ماه سال آینده این جناح بندی ها شفاف تر شود ولی اصلاح طلبان در این زمینه فعال تر هستند و هدفشان هم این است که حتی کرسی هیات رئیسه مجلس را هم از آن خود کنند.













ارسال نظرات