خبرهای داغ:
با حضور حجت‌الاسلام ذوالنور؛

چهارمین یادواره فرماندهان، سرداران و 33 شهید آورزمان برگزار شد

چهارمین یادواره فرماندهان، سرداران و 33 شهید آورزمان امروز با حضور حجت‌الاسلام ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد جامع دهستان آورزمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۵۰۱۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم اظهار داشت: قبل از انقلاب توجهی به مسائل دینی نمی‌شد و یک فرد متدین مورد تمسخر قرار می‌گرفت و تعداد شراب‌فروشی‌ها از نانوایی‌ها بیشتر بودند.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور با بیان اینکه قبل از انقلاب تعداد مراکز فحشا از مراکز فرهنگی جوازدار بیشتر بود، افزود: قانون کاپیتولاسیون در این دوران تصویب شد که یک آشپز آمریکایی هر کاری در کشور انجام می‌داد و مصونیت داشت و باید در کشور خودش به جرمش رسیدگی می‌شد اما اگر یک ایرانی سگ آمریکایی را ریز بگیرد باید محاکمه می‌شد.

وی ادامه داد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز علیه ایران جنگ به راه انداختند تا نظام را برچینند که شیرمردان این مملکت با نثار خون خود در برابر آنان ایستادند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان از طریق نظامی نتوانستند خدشه‌ای به این مملکت وارد کنند، تصریح کرد: بعد از آن تهاجم فرهنگی را با ماهواره، فضای مجازی و... برای ضربه زدن به نظام آغاز کردند و امروز نیز با ساخت اسلام‌های انگلیسی و آمریکایی و داعش به دنبال اسلام‌هراسی هستند.

وی با اشاره به اسلام‌های ساختگی غرب گفت: این چه اسلامی است که می‌شود رو به یک عکس و به صورت اینترنتی اقامه نماز کرد.

ذوالنور با اشاره به شبکه‌های ماهواره‌ای دشمن بیان داشت: این در حالی است که از پخش شبکه‌های جمهوری اسلامی ایران جلوگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: این چه اسلامی است که این آقایان برای دهه محرم در ازای اینکه هیت‌های عزاداری از عکس شهدا در حسینیه و تکایای خود استفاده نکنند کمک ده‌ها میلیونی می‌کنند این جای تدبر و تفکر دارد که این پول‌ها از کجا سرازیر می‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم باید هوشیار باشند، افزود: این افراد با ادعاهای دروغین خود و اینکه با امام زمان(عج) در ارتباط هستند مردم را گمراه کرده و آنان را سر کیسه می‌کنند و با مریدپروری به دنبال خالی کردن جیب مردم هستند.

وی با تأکید بر بصیرت‌افزایی خاطرنشان کرد: باید همواره موهبت ولایت را مدنظر داشته باشیم و پشت سر ولی‌فقیه حرکت کنیم تا آسیبی به مملکت نرسد.

فرماندار ویژه ملایر نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ایران اسلامی با داشتن نعمت الهی ولایت فقیه و ایثارگران و شهدا و خانواده شهدا هیچ گاه به مشکل نخواهد خورد زیرا ولایت و شهدا راهنمایان خوبی برای جامعه ما هستند.

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه باید همیشه قدردان پدران ومادرانی که چنین فرزندانی تربیت کرده‌اند، باشیم، افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمود زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات