برگزاری همایش وحدت شجره طیبه صالحین

همایش وحدت شجره طیبه حلقه های صالحین استان با حضور اعضاء حلقه ها در سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۴۹۶۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، روز گذشته (22 اسفند ماه) همایش وحدت حلقه های شجره طیبه صالحین با محوریت تقویت و انسجام وحدت در بین اعضاء اهل تشیع و تسنن این حلقه ها و پیوند معنوی آنها با نماز جمعه، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه سنندج و مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه بیت المقدس کردستان در سالن شهدا ناحیه سپاه سنندج برگزار شد بود.

حجت الاسلام محمد حسینی شاهرودی در این مراسم به عظمت کلمه بسیج اشاره کرد و گفت: ما هر چه پیش می رویم بیشتر به عظمت نام گذاری کمله بسیج از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب آگاه می شویم.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران بسان شجره طیبه ای است که اصل آن ثابت و در ایران اسلامی قرار دارد و شاخه های آن و ثمره این شجره طیبه بیداری اسلامی است که جهان را فرا گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، خاطر نشان کرد: هدف شجره طیبه حلقه های صالحین حفظ پیوند ما انسان ها با خالق و معبود خویش است تا بتوانیم در اعتقادات خود ثابت مانده و به یقین برسیم.

وی در پایان به بصیرت شناسی مسلمانان اشاره کرد و افزود: شخص با بصیرت، اسلام واقعی را از اسلام آمریکایی که زاده دست مستکبرین است، تشخیص می دهد و نسبت به شرایط زمان خویش آگاهی دارد.

شایان ذکر است در پایان همایش، اعضاء حلقه های صالحین با ندای «لیبک یا رسول الله» به سمت مسجد جامع سنندج حرکت کرده و در نماز عبادی سیاسی روز جمعه این شهرستان حاضر شدند.

 

ارسال نظرات