شیخی خبر داد

کسب رتبه اول استان خوزستان در جشنواره ملی سرزمین نور

دبیر استانی جشنواره ملی سرزمین نور خوزستان از کسب رتبه اول استان خوزستان در جشنواره ملی سرزمین نور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۴۸۸۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵


به گزارش خبرگزاری بسیج، شیخی، دبیر استانی جشنواره ملی سرزمین نور خوزستان، از کسب رتبه اول این استان در جشنواره ملی سرزمین نور خبر داد و افزود: تعداد آثار ارسالی کل کشور به جشنواره 24هزار و 600  اثر بوده که استان خوزستان بیش از 1000 اثر به این جشنواره ارسال کرده است.

شیخی در ادامه افزود: برای اولین سال توانستیم در همه بخش‌های جشنواره اثر داشته باشیم و با این حضور خوب نتایج قابل قبول کسب کنیم.

دبیر استانی جشنواره ملی سرزمین نور خوزستان تصریح کرد: در مجموع برگزیدگان بخش‌های مردمی و حرفه‌ای استان خوزستان با کسب 12 برگزیده رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد که لازم است به همه مردم شهید پرور خوزستان، شرکت کنندگان و علی الخصوص سردار فرمانده محترم سپاه حضرت ولی عصر(عج) تبریک عرض کنیم. اهدای جوایز به نفرات برتر از 20 تا 25 اسفند ماه در آیین اختتامیه جشنواره سرزمین نور در شهرستان خونین شهر (خرمشهر قهرمان) برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: کسب رتبه اول ملی سرزمین نور توسط استان خوزستان در ادوار گذشته این جشنواره برای اولین‌بار بوده است که جای دارد از زحمات بی‌دریغ مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری خوزستان و همه مسئولان اردویی شهرستانی تقدیر به عمل آوریم.
ارسال نظرات