رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه:

در سال 93 ماهانه 6 برنامه فرهنگی و هنری در سوادکوه برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه با اشاره به بخشی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری، گفت: در سال 93 ماهانه 6 برنامه فرهنگی و هنری در سوادکوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۴۷۶۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////




خبرگزاری بسیج مازندران، میثم قربانی در جلسه بررسی برنامه‌های سالانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به گستردگی حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری با روی‌کرد اجرایی شدن برنامه‌های ابلاغی و گرامی‌داشت مناسبت‌ها و اعیاد بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به برگزاری 70 برنامه محوری فرهنگی و هنری سال 93 در این دو شهرستان اشاره کرد و افزود: در سال 93 به صورت میانگین ماهانه 6 برنامه فرهنگی و هنری محوری توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه اجرایی شده است.

وی به برگزاری مراسم جشن، اهدای کتاب، برگزاری نمایش‌گاه، همایش، اکران فیلم و مسابقات فرهنگی و هنری در سال 93 توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی اشاره و خاطر نشان کرد: در طول سال 93 تعداد 7 مراسم جشن ویژه ولادت معصومین و جنگ شادی در سوادکوه برگزار شد.

قربانی به اهدای 5 مرحله کتاب به علاقمندان و بازدید مستمر از مراکز زیر‌مجموعه اشاره کرد و افزود: 12 نمایشگاه مختلف با محوریت نام‌گذاری سال و مناسبت‌های مختلف در سوادکوه برگزار شده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی به اجرای 4 مورد تئاتر و 8 مورد مراسم دینی و قرآنی در سوادکوه خبر داد و اظهار کرد: نشست ادبی، دیدار هنرمندان با نمایند‌گان مجلس شورای اسلامی، اکران فیلم شیار 143 بخش دیگری از فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 93 است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به عضویت این اداره در ستاد خدمات سفر نوروزی از چاپ 5 هزار بروشور ویژه نوروز سال 94 و توزیع در بین مسافران نوروزی خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها