خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

بهترین راه مقابله با اسلا‌م‌های انحرافی توجه به سیره حضرت فاطمه(س) است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: بهترین راه مقابله با اسلا‌م‌های انحرافی توجه به سیره حضرت فاطمه(س) است.
کد خبر: ۸۵۰۴۵۰۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، به مناسبت ایام فاطمیه نمایشگاه فاطمی در حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) ملایر آغاز به کار کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ملایر گفت: امروز بیش از هر زمانی دیگر نیاز به ترویج و اجرای فرهنگ فاطمی احساس می‌شود.

حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی افزود: با توجه به اینکه اسلام تکفیری، سکولار، انگلیسی و غربی اسلام‌هایی هستند که پرچم آنها به دست افرادی در انگلیس وغرب بوده و تغذیه می‌شوند و قصد خدشه دار کردن فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) را دارند بهترین راه مقابله با این اسلا‌م‌های انحرافی توجه به سیره حضرت فاطمه زهرا(س) است.

*هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی با سبک زندگی علوی و فاطمی است

مسئول بسیج و حوزه علمیه ملایر نیز اظهار داشت: این نمایشگاه و مراسم سوگواری ایام فاطمیه از روز اول دهه فاطمیه و تا پایان دهه دوم برقرار است.

اسدی با اشاره به برگزاری نمایشگاه به همت بسیج طلاب و حوزه علمیه افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی و به نمایش گذاشتن گوشه‌هایی از سبک زندگی علوی و فاطمی و مظلومیت حضرت زهرا(س) است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) سرور زنان دو عالم هستند، بیان داشت: بازدید از این نمایشگاه برای عموم خواهران آزاد است.

در این بازدید رئیس حوزه علمیه ملایر حجت‌الاسلام نجفی و سرهنگ حسینی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات