خبرهای داغ:
«سفری از جنس نور»/15

عروجی: اعزام‌های عمومی و ویژه محلات به اردوهای راهیان نور از 29 اسفندماه آغاز می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اعزام‌های عمومی و ویژه محلات به اردوهای راهیان نور از 29 اسفندماه امسال آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۴۴۹۹
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روح‌الله عروجی با بیان اینکه بیشترین تعداد اعزام به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور مربوط به دانش‌آموزان همدان است، اظهار داشت: اعزام دانش‌آموزان همدانی به اردوهای راهیان نور از 15 مهرماه آغاز شده و تا پایان خردادماه سال 94 ادامه دارد.

وی بیان کرد: در این اردوها بیش از 4 هزار نفر از بسیجیان محلات، اقشار و متخصصان شامل، بسیج اساتید، اصناف فرهنگیان، پزشکان، ورزشکاران، هنرمندان و... به زیارتگاه‌های غرب و جنوب غرب کشور اعزام شدند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: مرحله چهارم اعزام‌ها ویژه دانشجویان و مراکز آموزش عالی 8 اسفند 93 آغاز شده و تا 14 فروردین ماه 94 ادامه دراد که در این مدت بیش از 3 هزار و500 نفر از دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند که هر دوره اعزام به مدت 3 تا 5 روز است.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 22 هزار نفر از مردم همدان از زیارتگاه‌های غرب و جنوب کشور بازدید کردند که در مرحله چهارم اعزام‌‌ها نیز 16 هزار نفر از یادمان‌های مناطق عملیات بازدید می‌کنند که این اقدام با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با فرهنگ ناب و متعالی دفاع مقدس انجام گرفت.

عروجی اظهار داشت: اعزام‌های عمومی و ویژه محلات نیز از 29 اسفندماه آغاز می‌شود که در این اقدام بسیجیان محلات از پایگاه‌های مقاومت و مساجد سراسر استان، خانوده‌های معظم شهدا در قالب کاروان‌های راهیان نور سازماندهی شده و به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: برای این دوره که تا 14 فروردین ادامه دارد بیش از 6 هزار نفر به صورت سازماندهی شده از طریق رده‌های بسیج در قالب کاروان‌های 40 نفره به سمت یادمان‌های جنوب اعزام می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه همدان با اشاره به مدت زمان اردوهای راهیان نور ویژه این قشر، تصریح کرد: این اردوها به مدت 4 الی 5 روز طول می‌کشد که در این مدت بسیجیان از زیارتگاه‌های اروندکنار، شلمچه، هویزه، طلائیه، دهلاویه، فکه و چزابه بازدید می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح محلات یا از طریق سپاه شهرستان‌ها برای ثبت‌نام در اردوهای اعزام به راهیان نور اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات