خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم‌پر:

برگزاری برنامه‌های ورزشی و مهارتی در دستور کار پایگاه‌های مقاومت بسیج قرار گیرد

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم‌پر گفت: برگزاری برنامه‌های ورزشی و مهارتی باید جزو برنامه‌های پایگاه‌های مقاومت تابعه قرار گیرد تا شاهد شکوفایی استعداد بسیجیان در تمام زمینه‌ها به ویژه ورزشی باشیم.
کد خبر: ۸۵۰۴۳۹۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸

صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان این مهم که یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری از جوانان در کنار تحصیل و تهذیب، ورزش است، افزود: امروزه اجرای برنامه‌های ورزشی و ایجاد بسترهایی برای توسعه ورزش ضروری است.

وی با اشاره به ضرورت برنامه‌های ورزشی به ویژه رزمی برای بسیجیان عنوان کرد: در صورت وجود این امر بسیجیان می‌توانند در زمان لزوم با آمادگی از ارزش‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی دفاع کنند.

فرمانده حوزه مقاومت خادم‌پر با تأکید بر توسعه ورزش قهرمانی و پهلوانی در جامعه گفت: بسیجیان باید به این مهم اهتمام ورزند و تلاش کنند تا اخلاق اسلامی را در بین جوانان و نوجوانان نهادینه کنند.

وی با اشاره به برگزاری لیگ داخلی کیک بوکسینگ مسجد ولایت با عنوان «مدافعان حریم ولایت» افزود: این مسابقات با حضور 40 شرکت‌کننده در رده سنی نونهالان و نوجوانان طی بهمن ماه سال جاری برگزار شد.

صمدی خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های ورزشی و مهارتی باید جزو برنامه‌های پایگاه‌های مقاومت تابعه قرار گیرد تا شاهد شکوفایی استعداد بسیجیان در تمام زمینه‌ها به ویژه ورزشی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات