فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

برنامه‌ریزی برای اعزام 5 هزار نفر به مناطق جنگی از استان زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برنامه‌ریزی برای اعزام 5 هزار نفر به مناطق جنگی از استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۴۰۷۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی در جلسه ستاد راهیان استان زنجان با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور در طول سال اظهار داشت: اعزام این کاروان‌ها به صورت چهار فصل شده است.

وی از برنامه‌ریزی برای اعزام 5 هزار نفر به مناطق جنگی از استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: اعزام این کاروان‌ها از چند وقت پیش آغاز شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه چهار کاروان دانشجویی راهیان نور تا کنون به مناطق جنگی جنوب اعزام شده‌اند، تصریح کرد: چهار کاروان دانشجویی هم تا 26 اسفند ماه اعزام می‌شوند.

وی زمان آغاز اعزام‌های کاروان‌های سایر اقشار را 27 اسفند ماه عنوان کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا 15 فروردین سال آینده 5 هزار نفر تحت عنوان کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

سردار کرمی به کمک مسئولان استان برای تکمیل اردوگاه شهید باکری زنجان در خرمشهر اشاره کرد و افزود: فاز نخست این اردوگاه تا 27 اسفند ماه تکمیل می‌شود و کاروان اعزامی از این تاریخ در اردوگاه متعلق به استان اسکان داده می‌شوند.

وی ظرفیت فاز نخست اردوگاه شهید باکری زنجان را در خرمشهر 800 نفر اعلام کرد و گفت: با تکمیل فاز دوم این اردوگاه ظرفیت آن به بیش از یک هزار 500 نفر افزایش می‌یابد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را ارزشمند دانست و تاکید کرد: گرامیداشت یاد و نام شهدا و امام شهدا کمتر از خود شهادت نیست.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی برهه‌ای درخشان محسوب می‌شود، ادامه داد: دفاع مقدس جنگی جهانی در جغرافیایی کوچک محسوب می‌شد که از طرف دنیا بر ملت ایران تحمیل شده بود.

سردار کرمی از بین بردن انقلاب و نظام منبعث از آن را از اهداف جنگی تحمیلی اعلام کرد و خاطرنشان کرد: جانفشانی و ایستادگی مردم ایران در این برهه موجب سرافرازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس توسط خود مردم مدیریت و پیروزی حاصل شده است، ادامه داد: مقاومت مردم ایران در آن برهه تبدیل به الگو برای دیگر ملت‌ها شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نقش مردم استان را در جنگ تحمیلی مهم دانست و گفت: رزمندگان این استان همواره از خط شکنان و حماسه آفرینان آن دوره بوده‌اند.

وی تعداد شهدای استان زنجان را در طول هشت سال دفاع مقدس 3 هزار نفر عنوان کرد و متذکر شد: مردم ایران در قالب نیروهای مسلح در مقابل دشمن ایستاده و حماسه آفریدند.

ارسال نظرات