مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دقاع مقدس استان زنجان

صدا و سیما نقش راهبردی در تبلیغات راهیان نور دارد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دقاع مقدس استان زنجان گفت: صدا و سیما نقش راهبردی در تبلیغات راهیان نور دارد.
کد خبر: ۸۵۰۴۰۷۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱


علی مهدیخانی در جلسه ستاد راهیان نور استان زنجان با یادآوری سالگرد عملیات بدر و نقش زنجانی‌ها در این عملیات اظهار داشت: شهیدان رستم خانی و اشتری در این عملیات به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای اعزام کاروان‌های نور به مناطق جنگی اضافه کرد: بخش اعظم این اعزام‌ها در ایام عید نوروز انجام می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با تاکید بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای محقق شدن برنامه‌ریزی انجام شده برای اعزام کاروان‌های نور تصریح کرد: محقق شدن این برنامه‌ها نیاز به عزم جدی دارد تا اهداف تعیین شده برای این اعزام‌ها که مقابله با تهدیدات نرم دشمن است، کارنامه قابل قبول داشته باشد.

وی با تشریح نقش دستگاه‌های مختلف در هماهنگی برای اعزام کاروان‌های نور ادامه داد: صدا و سیما نقش راهبردی در تبلیغات دارد ولی لازم است یک تیم ویژه برای مستندسازی و تهیه گزارش به منطقه اعزام شود.

مهدیخانی اعزام روحانی همراه کاروان را مهم دانست و گفت: تبلیغات اسلامی باید به این امر اهتمام جدی داشته باشد، چرا که قابلیت معنوی کاروان‌ها به این مهم وابسته است.

وی تامین تیم پزشکی و بهداشتی و همچنین برگزاری یادواره شهدا را از وظایف دو ارگان دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد شهید و ایثارگران دانست و افزود: نیروی انتظامی هم نقش مهمی در فراهم کردن فضای ترافیکی برای تسهیل تردد و تامین امنیت عمومی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان بیمه کاروان‌های راهیان نور و ارائه محصولات فرهنگی باکیفیت را از دیگر عوامل تاثیرگذار در ارتقای عوامل محیطی اعزام کاروان‌های نور اعلام و بر دقت نظر و عمل در عملکرد این کاروان‌ها تاکید کرد.

ارسال نظرات