رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

تایید سلامت مرغ منجمد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: هیچ‌گونه نگرانی درباره سلامت مرغ منجمد وجود ندارد.
کد خبر: ۸۵۰۴۰۴۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲




 

 

خبرگزاری بسیج مازندران، درحال حاضر گزارش‌هایی درباره عرضه مرغ منجمد و با کیفیت پایین در سبد حمایتی خانوارهای دیده می‌شود و این نگرانی را به وجود آورده است که ممکن است مصرف این ماده پروتئینی سلامت مردم را به خطر بیندازد که در این باره دلاور حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار کرد: مرغ‌های منجمد که در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود هیچ مشکلی ندارد این مرغ‌ها با کیفیت، سالم و با نظارت شبکه دامپزشکی توزیع می‌شود.

 

وی عنوان‌ کرد: مرغ منجمد با نظارت کارشناس دامپزشکی وارد سردخانه شده و هنگام خروج نیز مورد کنترل قرار می‌گیرند.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: مرغ‌ منجمد به‌صورت استاندارد کشتار و نگهداری شده و الان با بسته‌بندی مناسب و با تاریخ مصرف قابل قبول به مدت 2 ماه در حال توزیع است.

 

حیدرپور خاطرنشان کرد: مرغ‌های منجمد که در سبد کالای مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی در حال توزیع است، مرغ سالم و بهداشتی هستند که یک سری فروشگاه‌ها در این راستا مشخص شدند و افراد با مراجعه به این فروشگاه‌ها مرغ را دریافت می‌کنند.

 

وی با اعلام اینکه هیچ‌گونه نگرانی درباره سلامت مرغ منجمد وجود ندارد، افزود: مسئولیت کنترل مرغ با شبکه دامپزشکی است افراد هرجایی احساس کردند مرغ مطابق با استاندارد نیست و جای سئوال دارد به دامپزشکی مراجعه کنند.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران یادآور شد: مرغ قبل از شبکه توزیع و در خروجی سردخانه کنترل شده و با سلامت کامل عرضه می‌شود.

 

حیدرپور ادامه داد: همچنین مرغ منجمد در فروشگاه‌های سطح استان برای تمامی افراد با قیمت پنج هزار و 300 تا پنج هزار و 600 تومان در حال توزیع است.

وی با اشاره به کاهش قیمت مرغ گرم گفت: قیمت مرغ از حالت صعودی به نزولی رسیده و الان نیز کشتار مرغ گرم به هفت هزار تومان رسیده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها