در طرح ترافیکی ویژه ایام نوروز صورت گرفت

نظارت محورهای مازندران با 377 دوربین تصویری

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به طرح ترافیکی ویژه در ایام نوروز گفت: برای نظارت بیشتر تصویری جاده‌های استان بیش از 377 دوربین نظارت تصویری با بیش از 22 میلیارد تومان اعتبار در محورهای استان نصب شد.
کد خبر: ۸۵۰۳۷۹۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹



 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، مسعود جعفری‌نسب از اجرای طرح‌های انتظامی و امنیتی برای مقابله با تولید و توزیع‌کنندگان مواد محترقه در مازندران خبر داد.

 

وی تصریح کرد: عزم جدی پلیس در برخورد با برهم‌زنندگان امنیت عمومی، سارقان و مزاحمان به نوامیس مردم در آستانه نوروز در استان جزم شده است.

 

جعفری‌نسب گفت: هم‌اکنون تمامی مجتمع‌‌های تجاری و طلافروشی‌‌های استان زیرپوشش امنیتی و انتظامی پلیس قرار گرفته و سطح بازارهای مازندران از امنیت و آرامش کاملی برای مردم در آستانه پایان سال برخوردار است.

 

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به شناسایی مجرمان سرقت‌های خرد از سوی پلیس، تصریح کرد: پلیس برخورد جدی با اراذل، اوباش و مزاحمت‌های خیابانی در آستانه نوروز دارد.

 

جعفری‌نسب با بیان اینکه آرامش کاملی در سطح بازارهای استان از سوی پلیس برای خرید عید شهروندان در آخر سال صورت می‌گیرد، افزود: مزاحمان حریم عمومی و نوامیس مردم شناسایی و در صورت مشاهده برخورد قانونی می‌شوند.

 

وی با اعلام اینکه مسافران نوروزی در ایام نوروز حرمت ایام فاطمیه و مردم مازندران را رعایت کنند، ادامه داد: با مسافرانی که اقدام به حمل حیوانات اهلی در خودروی کنند برخورد شده و خودروی آنان توقیف می‌شود.

 

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به طرح ترافیکی ویژه در ایام نوروز، افزود: برای نظارت بیشتر تصویری در جاده‌های استان بیش از 377 دوربین نظارت تصویری در محورهای استان نصب شده است.

 

جعفری‌نسب خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی این دوربین‌ها بیش از 22 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 

فرمانده انتظامی مازندران از کشف بیش از 100 هزار عدد انواع مواد محترقه در دو هفته گذشته در استان خبر داد و گفت: پلیس برای مقابله با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد محترقه برابر قانون به شدت برخورد می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها