به همت معاونت سياسي سپاه ناحيه ابهر

كرسي آزاد انديشي در حوزه علميه فاطميه (س) خواهران ابهر برگزار شد

كرسي آزاد انديشي در حوزه علميه فاطميه (س) خواهران ابهر به همت معاونت سیاسی این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۳۶۷۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ كرسي آزاد انديشي با موضوع امر به معروف و نهي ازمنكر در جامعه با حضور حجه الاسلام محمدي مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه ابهر و عسگري از هاديان سياسي سپاه ناحيه ابهر در محل حوزه علميه فاطمه الزهرا(س) ابهر برگزار شد.

در اين كرسي آزاد انديشي حجت الاسلام محمدي ضمن عرض تسليت به مناسبت ايام فاطميه وسالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: هرموقع كه ما در خواب غفلت به سر برديم دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران منكرات را در جامعه ما رواج داده اند و منكرات در جامعه شيوع پيدا كرده است.

حجت الاسلام محمدي ضمن تذكر به جايگزين شدن منكرات بجاي معروفات در جامعه گفت: در حال حاضر در جامعه وقتي يك خانمي كه از حجاب و پوشش چادر استفاده ميكند شده عار و ميگويند عقب مانده است، ولي كسي كه با حجاب بد و با ولنگاري در جامعه ظاهر ميشودميگويند به روز شده و پيشرفته است.

وي در ادامه افزود: امام حسين (ع) فرمود من براي امر به معروف و نهي ازمنكر قيام كردم ،در زمان امام حسين (ع) كه يك پوسته از اسلام به جا مانده بود ،وقتي امام حسين (ع) قيام ميكند ميفرمايد من براي احيا دين جدم قيام كردم.

حجه الاسلام محمدي در پايان سخنان خود ضمن اشاره به حديثي از رسول اكرم (ص) گفت : چگونه است حال شما زماني كه زنان شما فاسد و جوانان شما فاسق شده اند و امر به معروف و نهي ازمنكر نميكنيد!

این مسئول ادامه داد: جامعه يك موجود زنده است و بايد از خود دفاع كند و آن چيزي كه جامعه را درمقابل فساد وبيماري دفاع ميكند امر به معروف و نهي ازمنكر است.

در پايان اين كرسي آزاد انديشي مخالفان و موافقان ديدگاه ها و نقطه نظرات خود را مطرح و توسط كارشناسان برنامه مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

ارسال نظرات