فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان خبر داد

آغاز فعالیت‎های پلیس افتخاری در زنجان

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: دوره‎های آموزشی پلیس افتخاری استان زنجان از فردا در زنجان آغاز می‎شود تا در ایام مختلف کمک کار پلیس باشند.
کد خبر: ۸۵۰۳۵۹۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
سردار علیرضا صالحی در مراسم تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی استان زنجان اظهار داشت: پخش و تولید 6 هزار و 26 دقیقه از سوی صدا و سیمای مرکز زنجان لطف الهی و تعامل مطلوب بین پلیس و این نهاد است.

وی با بیان اینکه نقش رسانهها بر نظم و امنیت در این جشنواره مورد توجه قرار گرفت، افزود: آثار مطلوبی در بخشهای مختلف به جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی استان زنجان ارسال شده بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه باید قدرت نقد در جامعه افزایش یابد، افزود: تعامل و برگزاری کارگاههای آموزشی می‏تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد.

صالحی از برگزاری کارگاههای حرفهای در اردیبهشت ماه سال آینده از سوی نیروی انتظامی خبر داد و گفت: کارگاه حرفهای با حضور اساتید مطرح این رشته برگزار میشود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با کیفیت مطلوب‌تری در سال آینده برگزار میشود، افزود: ضروری است این جشنواره به صورت منطقه‏ای در شمال غرب برگزار شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه اخبار پلیس دارای جذابیت خاصی است، افزود: دو عامل ذاتی بودن قانونگرایی و روحیه عدالت‏خواهی دو عامل اساسی در این زمینه محسوب میشود.

صالحی با بیان اینکه در استان زنجان با دو مشکل برخوردار هستیم، افزود: معتادین و خردهفروشان مواد مخدر و سرقتهای جزئی مردم زنجان را ناراحت میکند.

وی با اشاره به اینکه پلیس افتخاری در زنجان کلید خورده است و نخستین ماموریت این پلیس چهارشنبه آخر سال و عید نوروز رقم میخورد، گفت: از فردا دورههای آموزشی در زنجان آغاز میشود تا به پلیس کمک کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه حضور مردم در صحنه همواره کارساز بوده است، افزود: ماموریتهای پلیس نیز با اجتماعی کردن و استفاده از ظرفیتهای مردم محقق میشود.

ارسال نظرات