خبرهای داغ:
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی:

شهدا بالاترین مصداق بندگی خداوند هستند

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا بالاترین مصداق بندگی خداوند هستند و شهدا خدا را به خوبی شناختند و فقط عبد خدای رحمان بودند.
کد خبر: ۸۵۰۳۴۱۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، یادواره شهدای منطقه سگزآباد بوئین زهرا با حضور مسئولین شهرستانی و استانی، خانواده معظم شهدا و آحاد مردم برگزار شد.
حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم شهدا را انسان‌های خود ساخته و بسیار با عظمت برشمرد و گفت: شهدا خدا را به خوبی شناختند و فقط عبد خدای رحمان بودند و اگر غیر از این بود نمی‌توانستند در برابرابزار جنگی دشمنان ایستادگی کنند.

وی شناخت خداوند رحمان را آغاز راه بندگی دانست و افزود: استقامت و پایداری در راه خداوند گام بلندی است که می‌تواند در موفقیت انسان بسیار تاثیرگذار باشد و انسان را به سعادت برساند.


نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دفاع مقدس محصول دو حقیقت است یکی شناخت صحیح و درست را که امام برای مردم ترسیم نمودند و دیگری استقامت و پایداری رزمندگان دفاع مقدس بود که آن هم به برکت هدایت های حضرت امام حاصل شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، استقامت و پایداری ملت ایران را نماد قدرت ملت ایران در برابر استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: آینده ازآن کسانی است که در راه خدا استقامت می کنند و به یقین ملت ایران این لیاقت را دارد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با بیان اینکه نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران تولد حزب الله لبنان، عراق، سوریه، یمن است تاکید کرد: امروز به برکت همین مقاومت، دیگر آمریکا و استکبار نزد ملت‌های مسلمان و آزاده هیچ ابهتی ندارند.

امام جمعه موقت قزوین در پایان گفت: تاریخ هیچگاه تحریم‌هایی به اندازه تحریم ایران را به خود ندیده است و در هیچ دوره‌ای از تاریخ بانک مرکزی یک کشوری تحریم نشده است ولی قدرت برآمده از مقاومت ملت ایران این تحریم ها بی اثر کرده است.


2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار