خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ در یادواره شهدای روستای پرورق کبودراهنگ:

سبک زندگی شهدا برگرفته از سبک زندگی اهل بیت(ع) است

امام جمعه کبودراهنگ با بیان اینکه سبک زندگی شهدای ما برگرفته از سبک زندگی اهل بیت(ع) است، گفت: برای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه سیره و روش اهل بیت(ع) و شهدا را در جامعه پیاده کنیم.
کد خبر: ۸۵۰۳۳۳۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت‌الاسلام یوسف روحانی در یادواره 5 شهید روستای پرورق بخش مرکزی شهرستان کبودراهنگ با تسلیت ایام فاطمیه، حضرت فاطمه زهرا(س) را چهره شاخص در میان اهل بیت(ع) عنوان کرد و افزود: همه اهل بیت(ع) یک نور واحد بوده و جمع کننده ایشان حضرت فاطمه زهرا(س) است.

وی ابراز داشت: يكى از محورهاى اساسى كه حضرت زهرا(س) بدان توجه و تأكيد داشت بعد پرستش و گرايش فرزندان به انجام تكليف عبادى و الهى بود.

امام جمعه کبودراهنگ ادامه داد: ایشان شوق بندگى و خضوع در برابر معبود را از همان دوران كودكى در جان فرزندان خود تقويت نموده و آنان را چنان تربيت كرد كه بهترين كارها را عبادت خداوند دانسته و از آن بالاترين لذتها را مى بردند

وی افزود: اين بانوي بزرگ اسلام، زجر تبليغ و رنج تعليم و تربيت را تحمل کرد و چون مشعلي فروزان در راه هدايت جامعه نورافشاني كرد و با سوختن خود به دل و جان مردم گرمي بخشيد.

روحانی ابراز داشت: حضرت فاطمه(س) با پاسداري از ارزش‌ها و مفاخر اصيل، مبارزه با بدعتها، جهل، كج‌روي‌ها و ركود جامعه را خط مشي خود قرار داد.

وی با تأکید بر برگزاری یادواره‌های شهدا تصریح کرد: شهدا اسوه و الگوی برتر ما در تمام زمینه‌ها هستند چراکه آنان درس شهامت و دلاوری و اطاعت از ولایت را به نحو احسن به ما آموختند.

امام جمعه کبودراهنگ یادآور شد: باید همیشه یاد و خاطره شهدا را در دل خود روشن و زنده نگه‌داریم و به وصیت‌نامه‌های این بزرگان عمل کرده و و از آنها پند بگیریم.

وی با بیان اینکه سبک زندگی شهدای ما برگرفته از سبک زندگی اهل بیت(ع) است، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در جامعه خود سبک زندگی اسلامی را داشته باشیم باید از اهل بیت(ع) و شهدا در این راستا استمداد بگیریم و سبک زندگی آنان را در جامعه پیاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات