خبرهای داغ:
با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج؛

یادواره 24 شهید روستای آق‌تپه شهرستان کبودراهنگ برگزار شد

یادواره 24 شهید والامقام روستای آق تپه بخش مرکزی شهرستان کبودراهنگ با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۳۳۳۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج در مراسم یادواره 24 شهید روستای آق‌تپه شهرستان کبودراهنگ با عرض تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه اظهار کرد: فاطمه(س) در نزد مسلمانان برترین و والاترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار است و حضرت رسول اکرم(ص) بارها ایشان را ستوده است.

حجت الاسلام علی‌اکبر داراب کلاهی ابراز کرد: حضرت زهرا(س) در حیات شخصی، عبادت و نیایش، كار و تلاش، احساس تعهد و انجام مسؤلیت و تكلیف نسبت به خود و خدا و جامعه و در هدف‌داری و برنامه‏ریزی، اعمال روش معین در امور، نظارت اجتماعی، امر به معروف و نهی از منكر و مبارزه و حق‏طلبی محور درس برای همه است.

وی افزود: حضرت فاطمه‏(س) در برابر مسائل سیاسى و اجتماعى جامعه اسلامى بى‌تفاوت نبود و پیوسته جبهه حق را یارى مى‏كرد و در صحنه‏هاى اجتماعى و دفاع از دین و رهبر، حاضر بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) در اثبات حق و مقابله با انحراف در رهبرى امت اسلامى، از هیچ كوششى فروگذار نكرد و این امر را تكلیف خود می‌دانست، ادامه داد: ما باید در این مورد از این بانوی بزرگوار پیروی کرده و همیشه پشتیبان ولایت بوده و از این امر به خوبی مراقبت کنیم و گوش به فرمان ولایت باشیم.

داراب‌کلاهی فرهنگ شهادت را يكي از آثار پرارزش عنوان کرد و یادآور شد: شهيد مظهر ايثار و فداكاري و خلوص است که در نزد خداوند از جايگاه رفيعي برخوردار است.

وی با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران تصریح کرد: قرآن كريم به صراحت شهادت را مرگ نمي‌داند، بلكه تأكيد مي‌كند كساني كه در راه خدا كشته مي‌شوند مرده مپنداريد، بلكه آنها زنده‌اند و در نزد خداوند روزي مي‌خورند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا باید از اولویت اصلی ما باشند، اظهار کرد: این یادواره‌ها در واقع مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی بوده و یادآور اهداف متعالی عزیزانی است که روزی از همه چیز خود گذشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات