خبرهای داغ:
امروز؛

شمیم شهدای گمنام در قروه درجزین پیچید

قروه درجزین امروز میزبان دو تن از شهدای گمنام بود که در پارک این شهر در آرامگاه ابدی خود آرام گرفتند.
کد خبر: ۸۵۰۲۹۸۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، مردم شهر قروه درجزين و زادگاه آيت الله ملاحسين قلي شوندي امروز میزبان دو تن از شهدای گمنام بود که را با شكوه تمام تشييع و در بارگاهشان در پاركي در اين شهر كه تا ابد مزار عاشقان راه شهادت خواهد بود مشايعت كرده و به خاك سپردند.

نماينده مردم رزن در مجلس شوراي اسلامي در اين مراسم با اشاره به اينكه راه شهدا تا ابد زنده و جاري است، گفت: حضور مردم در استقبال از شهدا براي هميشه ثابت كرد كه خون شهيد در رگ جامعه حيات مي دمد.

عطا الله سلطاني صبور ادامه داد: شهدا مظهر اقتدار ايران اسلامي هستند و بايد بگوييم كه بارفتن شهدا آنان را به دست آورده ايم.

وي با اشاره به اينكه شهدا سرمايه هاي انقلاب اسلامي هستند، بيان داشت: گمنامي وجه تمايز شهداست و مزار شهدا تا ابد دارالشفا مومنين خواهد بود.

نماينده مردم رزن در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: تدفين شهداي گمنام در اين منطقه عنايتي الهي است.

سلطاني صبور با اشاره به لزوم تكريم خانواده شهدا، گفت: جانفشاني هاي شهداي انقلاب اسلامي مقدمه اي براي پيروزي جهان اسلام است و اكنون اسلام يكي پس از ديگري سنگرهاي استكبار را فتح مي كند.

وي اذعان داشت: ايران برگ برنده منطقه را در دست دارد و حرف اول و آخر را در معادلات منطقه خاورميانه مي زند.

نماينده مردم رزن در مجلس شوراي اسلامي اذعان داشت: به تعبير دشمنان ايران تنها فردي كه ظرفيت رهبري جهان اسلام را دارد مقام معظم رهبري است.

امام جمعه موقت قروه در جزين نيز در اين مراسم با اشاره به اينكه خداوند در قرآن كريم شهدا را زنده معرفي مي كند كه روزي مي خورند، بيان داشت: انجام عمل خالص موجب مي شود كه خداوند به بهترين وجه پاسخ انسان را بدهد و عمر انسان هيچ گاه نبايد به غير از خريد بهشت معامله شود.

اين دوشهيد كه يكي از آنان ۲۴ ساله وديگري ۳۰ ساله بودند در تك دشمن در سال ۱۳۶۴ در منطقه عملياتي فاو در عراق به شهادت رسيده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات