تا پایان سال جاری

آثار برگزیدگان «جشنواره مردمی رسول آفتاب» کتاب می‌شود

مجموعه داستان «پرچم‌های سیاه» و کتاب «کاریکاتور» اثر برگزیدگان «چهارمین جشنواره مردمی رسول آفتاب» تا پایان سال جاری منتشر می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۲۸۱۴
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،«چهارمین جشنواره مردمی رسول آفتاب» با موضوع «صف آرایی اسلام آمریکایی در برابر اسلام ناب محمدی (ص)» 8 مهر فراخوان خود را اعلام و طی مراسمی در 8 دی سال 93 از برگزیدگان این جشنواره تجلیل به عمل آورد.

تا پایان اسفند سال جاری دو کتاب که حاصل آثار برتر شرکت‌کنندگان «چهارمین جشنواره مردمی رسول آفتاب» است، به چاپ خواهد رسید که کتاب نخست، یک مجموعه داستان با عنوان «پرچم‌های سیاه» است که بیشترین داستان‌های آن با موضوع «داعش»، «تکفیری» و «اسلام آمریکایی»، به چاپ خواهد رسید.

کتاب دوم مجموعه «کاریکاتورها» است، یعنی کاریکاتورهای برجسته ارسالی به «چهارمین جشنواره مردمی رسول آفتاب» در قالب کتابی منتشر می‌شود اما هنوز عنوان آن مشخص نشده است.

این آثار از مؤسسه فرهنگی هنری «رسول آفتاب» و به کوشش «رحیم مخدومی» به چاپ خواهد رسید.

گفتنی است، مسئولیت داوری «چهارمین جشنواره مردمی رسول آفتاب» در بخش «خاطره» بر عهده «گلعلی بابایی»، در بخش «عکس» رضا برجی، در بخش «کاریکاتور» مازیار بیژنی و در بخش «داستان» رحیم مخدومی بوده است.

از محورهای این دوره از جشنواره هم می‌توان به «اسلام ناب محمدی (ص)»، «اسلام آمریکایی»،‌«جلوه‌های اسلام آمریکایی: اسلام تکفیری، اسلام لاییک، اسلام وهابیگری، اسلام التقاط، اسلام سازش و فرومایگی، اسلام مرفهین بی‌درد، اسلام جهل و خرافه‌پرستی، اسلام سرمایه‌داری مدرن و پول پرستی، اسلام تحجر و مقدس نمایی»، اشاره کرد.

گفتنی است، سومین جشنواره مردمی «داستان رسول آفتاب» با موضوع «فتنه در پانزده قرن تاریخ اسلام» سال گذشته در شهر ورامین برگزار شد.

ارسال نظرات