سرهنگ والدی:

شهادت بالاترين درجه كمال و شكوه‌مندانه‌ترين مرگ است

سرهنگ والدی اذعان کرد: شهادت بالاترين درجه كمال و شكوه‌مندانه‌ترين مرگ است که هر مجاهد راه حقی آن‌را آگاهانه و با افتخار بر می‌گزيند.
کد خبر: ۸۵۰۲۷۱۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در حاشیه مراسم استقبال از دو شهید گمنام شهر محمودآباد نمونه به مقام والای شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: بزرگداشت و تكريم شهيد در جامعه، بزرگداشت و تكريم فرهنگ شهادت وتمام نيكی‌ها و ترويج روحيه ايثارگری و فداكاری برای ارزش‌ها و دفاع از جامعه و سرزمين اسلامی است.

وی گرامیداشت شهدا را وظيفه همه ملت ايران دانست و تصريح كرد: بزرگداشت مقام والای شهيد، ايثار و شهادت، اصالت بخشيدن به هدف‌های متعالی جهاد مقدس و تقديس مفاهيم والای ايثار است و در حقيقت بزرگداشت شهدا يك حركت و جهاد فرهنگی است كه مردم شهر محمودآباد نمونه با درك اين مهم با حضور پر شور در این مراسم شرکت کردند.

والدی با بيان اينكه شهدا در اصل از حاكميت اسلام ناب محمدی(ص) دفاع كرده‌اند، خاطرنشان كرد: امروز ايران اسلامی به بركت خون پاك اين شهيدان و مجاهدت ايثار گران همچون نگينی درخشان در جهان می‌درخشند و نور معنويت حاصل از انقلاب اسلامی و آرمان‌های رفيع امام(ره) در جهان در حال انتشار است.

این مسئول با اشاره به اينكه شهدا علاوه بر مقام رفيع معنوی، برای هميشه تاريخ، مشعل‌داران پيروزی، آزادی و استقلال اين كشورند، تأكيد كرد: شهادت بالاترين درجه كمال و شكوه‌مندانه‌ترين مرگی است كه هر مجاهد راه حقی آن‌را آگاهانه و با افتخار بر می‌گزيند و به زندگی پس از مرگ، بهترين معنای زيبايی و جلال را می‌بخشد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین عنوان كرد: اسلام، انقلاب و امام سه مقوله‌ای است كه شهدا به خاطر آن جان خود را تقديم كرده‌اند و اجازه ندادند كه امروز تنها پوسته ای از اسلام باقی بماند بلكه هر جا و در هر برهه‌ای شاهد هستيم كه نام شهدا يادآور شعائر اصلی دين است.

وی در پايان يادآور شد: در مكتب توحيد، از خود گذشتگی در راه خدا و دفاع از حق در بالاترين حد، ارزش‌گذاری شده است و فرهنگ ايثارگری و شهادت‌طلبی در متن اسلام از درخشش و ويژگی برجسته‌ای برخوردار است.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار