خبرهای داغ:
فرمانده حوزه يك شهري ثارلله سپاه بوكان:

ماهواره از تکنیک های دشمن در جنگ نرم است

فرمانده حوزه یک شهری ثارلله سپاه بوکان گفت:یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های دشمن در جنگ نرم موضوع مهم ماهواره و شبکه‌های ماهواره‌ای است.
کد خبر: ۸۵۰۲۳۵۳
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ دوم پاسدار جواد نجفیان در جمع بسیجیان پایگاه شهید شوانه اظهار داشت: دشمن برای ایجاد انحراف نوجوانان و جوانان سرمایه‌گذاری‌های کلانی را تاکنون انجام داده است.

وی، مهم‌ترین وظیفه مسئولان را آگاه‌سازی قشر نوجوان و جوان کشور عنوان کرد و افزود: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی،‌ تهدیدات موجود از سوی دشمن را برای آنان تشریح کنیم.

فرمانده حوزه ثارالله سپاه بوکان به بمباران فرهنگی دشمنان اشاره و تصریح کرد: دشمن ذهن جوانان ما را از احکام نورانی اسلام و تبلیغ و نشر ارزش‌ها خالی کرده و وظیفه ما حفظ ارزش‌ها است.

نجفیان افزود: موضوع مهم ماهواره فراگیر شده اما همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های دشمن در جنگ نرم موضوع مهم ماهواره و شبکه‌های ماهواره‌ای است که به‌وسیله دیش‌های خانگی ۲ هزار شبکه ماهواره‌ای می‌توانند برنامه‌های خود را پخش کنند.

فرمانده حوزه یک شهری ثارالله سپاه بوکان ادامه داد: سست و نابود کردن بنیان خانواده و اصلی‌ترین عامل وقوع طلاق توسط شبکه‌های ماهواره‌ای صورت می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون تعداد قابل توجهی از شهروندان بوکانی به‌صورت داوطلبانه ماهواره‌های خود را تحویل داده‌اند که در عوض نیز گیرنده‌های دیجیتال به آنان تحویل داده‌ شده است و با فعالیت‌های بسیار خوب و تأثیرگذاری که حلقه‌های شجره طیبه صالحین در بوکان داشته‌اند امروز مردم به این نتیجه رسیده‌اند که ماهواره برای آنان ضرر دارد چراکه در بسیاری از مواقع استفاده از ماهواره کارشان را به طلاق کشانده است.

ارسال نظرات