خبرهای داغ:
با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود:

کنگره ملی داستان‌نویسی شهدای روحانیت دفاع مقدس

کنگره ملی داستان‌نویسی شهدای روحانیت دفاع مقدس 14 اسفند سال جاری، با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۱۷۹۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

حجت‌الاسلام علاءالدین صفی‌خانی دبیر نخستین کنگره ملی داستان‌نویسی شهدای روحانیت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، گفت: کنگره ملی داستان‌نویسی شهدای روحانیت، 14 اسفند سال جاری، با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، در قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: این کنگره با موضوع دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سه بخش داستان، رمان و خاطره برگزار شد.
صفی خانی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به کنگره ملی داستان‌نویسی شهدای روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس به پایان رسید، گفت: 70 اثر به دبیرخانه کنگره در دو بخش داستان و خاطره ارسال شد.
دبیر نخستین کنگره ملی داستان‌نویسی شهدای روحانیت با بیان اینکه اکنون آثار ارسالی به دبیرخانه، از سوی داوران در حال داوری است، افزود: برگزیدگان نهایی بعد از داوری انتخاب می‌شوند.
صفی‌خانی با اشاره به اینکه آثار 5 نفر در بخش داستان و 3 نفر در بخش خاطره برگزیده می‌شود، گفت: از آنان با اهدای سهمیه و کمک هزینه حج عمره در کنگره تجلیل می‌شود.
وی به محورهای کنگره ملی داستان‌نویسی شهدای روحانیت اشاره کرد و گفت: کنگره فوق با محوریت ولایت محوری در انقلاب و دفاع مقدس، نقش رزمی، عملیاتی روحانیت در دفاع مقدس، نقش مراجع تقلید در دوران انقلاب و دفاع مقدس، حضور روحانیت در عرصه‌ انقلاب و دفاع مقدس و نقش تبلیغی روحانیت در دفاع مقدس برپا شد.


گفتنی است: کنگره ملی داستان‌نویسی شهدای روحانیت انقلاب و دفاع مقدس، 14 اسفند سال جاری، با حضور مردم و روحانیت شهید پرور و مسئولان استانی و کشوری، با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌السلام حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت دفاع مقدس در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار می‌شود.

 

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار