خبرهای داغ:
حجت الاسلام بابایی:

حجاب به عنوان يک ارزش برای زن است

حجت الاسلام بابایی عنوان کرد: حجاب به عنوان يک ارزش برای زن است كه متاسفانه بعضی ها برای آن ارزش قائل نيستند و در مقابل، بی حجابی را ارزش در نظر می گيرند.
کد خبر: ۸۵۰۱۶۲۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،حجت الاسلام رضا بابايي صبح امروز در مراسم سالروز غرور آفرین عملیات خیبر در جمع رزمندگان و سربازان تیپ 82صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: همه ما محتاج پند و اندرز هستيم چرا كه گاهي دل هايمان زنگار مي زند و با پند اندرز جلا پيدا مي كند.

وی با اشاره به آثار دنیا طلبی اذعان کرد: امروز در جامعه مشاهده مي‌كنيم عمارت های تجملاتی بنا شده که در شان يك نظام اسلامي نيست چرا كه حكومت ما اسلامي مي باشد و نظام اسلامي از هر گونه تجملاتي به دور است.

بابایی ادامه داد: مسئله قابل تامل رفاه طلبي و دنيا خواهي عده اي است كه جزء خسران در آخرت چيز ديگري را در پي نخواهد داشت.

مبلغ دینی با اشاره به حديثي از رسول اكرم (ص) در رابطه با دنیا طلبی یادآورشد: «در روز محشر هيچ چيز جزء عمل صالح براي افراد راه گشا نخواهد بود» در تاريخ مشاهده كرده‌ایم كه چه افرادي با امامان همنشين بودند ولي در طي مسير به خاطر روي آوردن به دنيا طلبي منحرف گشته و حتي در مقابل ائمه ما قرار گرفته اند.

بابایی اضافه کرد: مصداق عيني دنیا طلبی را می‌توان در واقعه عاشورا جستجو كرد چرا كه افرادي همنشین با امام حسين عليه السلام بودند که با روي آوردن به دنيا طلبي در مقابل حضرت ايستادند و تا ابد الاخرت مورد لعن تمام روزگار قرار گرفته اند.

وی با اشاره به نادیده گرفته شدن حجاب در جامعه اسلامی مطرح کرد: در دنياي امروزه عده اي منع الهي را ارزش و ارزش الهي را زشتي تلقي مي‌كنند، حجاب به عنوان يك ارزش براي زن است كه متاسفانه بعضي ها برای آن ارزش قائل نيستند و در مقابل، بي حجابي را ارزش در نظر مي گيرند.

بابايی در خاتمه متذکر شد: حضرت زينب(س) را مي‌توان مصداق همين ارزش‌هاي الهي دانست بالخصوص در استقامت و حجاب كه با آن هجمه دشمن در روز عاشورا ايستادگي كرد و نگذاشت پيام عاشورا از اذهان عمومي دور شود.

 

 

8001/پ30/ب

      

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار