خبرهای داغ:
رئیس شورای شهر اقبالیه:

سپاه و بسیج در جهت نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی داشته است.

رئیس شورای شهر اقبالیه بیان داشت:سپاه و بسیج در جهت نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی داشته است.
کد خبر: ۸۵۰۱۲۸۳
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
ایرج شهسواری رئیس شورای شهر اقبالیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازقزوین، اظهار داشت: قطعا اقتصاد یکی از ارکان ترقی جوامع به شمار می رود و افزایش تعاملات اقتصادی و رونق اقتصادی کشور می تواند تبعات بسیار مثبتی داشته باشد و اگرچه مناسبات اقتصادی و سیاسی دو مقوله جدا هستند ولی مناسبات اقتصادی می تواند در ارتقاء روابط سیاسی نیز تاثیر داشته باشد.

وی عنوان کرد: بسیج و سپاه در صحنه های مختلف اجتماعی و اقتصادی پیش قدم بوده است و در تحقق منویات مقام معظم رهبری با مدیریت خاصی موضوع را دنبال می نماید به نظر بنده یکی از ارگانهایی که توانسته است قدمی مثبت در جهت نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی برداشته و موفقیت های زیادی نیز کسب بنماید بسیج و سپاه می باشد.

رئیس شورای شهر اقبالیه گفت: بانک مهر اقتصاد باید در جهت تحقق شعار مقاومت اقتصادی که از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده است با ارائه تسهیلات ارزان قیمت به افراد حقیقی و حقوقی و بنگاه های زود بازده گام موثری در جهت رونق تولیدات داخلی و اشتغال زایی داشته باشد که الحمدلله فعالیتی خوبی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، در استان قزوین همایش ها، جلسات و نشست های مختلفی برگزار گردیده است که امید است با عنایت به رهنمود های مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان چراغ راه مسئولان محترم قرار گرفته و اقدامات مجدانه ای جهت پیاده سازی سیاست ها در اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.

شهسورای ابراز کرد: در برگزاری جلسات و همایش ها صحبت ها باید به صورت عملی باشد تا تأثیر خودش را در این زمینه بگذارد و برای تحقق بخشیدن به یک شعار به جای تکرار آن و توجه لفظی باید به ارائه راهکارهای مناسب جهت رسیدن به آن پرداخت، لذا باید تمامی مسئولان و مردم در صحنه ی عمل وارد شده و با اعتقاد قلبی و عملکرد خود و گام اصلی در جهت تحقق این شعار بردارند.

رئیس شورای شهر اقبالیه یادآور شد: استان قزوین دارای پتانسیل های شناخته شده و شناخته نشده بسیار زیادی در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت، معدن و نیروی انسانی ها می باشد که با شناسایی دقیق آنها و استفاده از تمامی ظرفیت ها می توان تاثیر زیادی در جهت ارتقاء اقتصاد و تولید داخلی ایجاد کرد که در این راستا توصیه می شود مسئولان محترم استانی فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر به استان قزوین را مطالعه و به عنوان یک سند مهم مورد استفاده و توجه قرار دهند.

وی تأکید کرد: صرف تبلیغات خالی نمی توان تاثیر قابل توجهی در مصرف کالا های داخلی داشته باشیم و باید در عمل باید به آن اعتقاد داشت و بعد آن را برای دیگران تبلیغ و توجیه کرد و باید توجه و دقت کافی را در این زمینه داشته باشیم.

شهسواری در خاتمه اذعان داشت: مسئولان باید با تدابیر جدید و به روز در حوزه کار آفرینی و بنگاه های کوچک اقتصادی که علاوه بر کمک به اقتصاد داخلی، اشتغال فرزندان این مرز و بوم را به دنبال دارد اقدامات جدید و پایداری صورت گیرد.

4001/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار